G Sabriev

Ordered an Varta Battery for my car and process was extremely smooth. They use an innovative transportation company and you get notifications before driver arrives which was awesome!

Keep up the good work!

None

Willem

In mijn zoektocht naar een nieuwe accu voor mijn motorfiets kwam ik terecht op de site van AccuDienst.nl/MAPP. De website is prettig doorzoekbaar en makkelijk te lezen. Ik had mijn product snel...

Ja. De 'dezelfde dag verzonden' optie. Ik had geselecteerd op bedrijven die de volgende dag konden leveren, maar dit overtrof mijn verwachtingen. Uitgaande van 'eerst zien, dan geloven', was ik positief verrast toen dezelfde avond een pakketje werd bezorgd.

Ook toen ik een vraag over het product had is deze snel en vakkundig beantwoord via de chatfunctie.

A.R

Top, zeer snelle en betrouwbare levering van accu, door de service van avondbezorging super vlotte levering. Echt een aanrader!

Avondleveringen, duidelijke communicatie dmv e-mail, sms

Gilles Daams

Waanzinnig goed! Bizar snelle levering (zelfde dag!!) en goede prijs!
Werd ook keurig op de hoogte gehouden.
echt top!

Vink

Absoluut TOP
Laat op de dag besteld de andere avond al in huis

Snelle levering, duidelijke communicatie, heel handig dat je real time op de hoogte wordt gehouden hoe lang het nog duurt voordat de bezorger er is

Emre yildirim

Ik zou iedereen aanbevelen

Snelle en vakkundige aflevering!
Beveel dit bedrijf zeker aan!

Frans Dekkers

Super snelle en correcte levering

Huijskens Mathias

Uitstekend,in de toekomst volgen er nog meer

Ad Bakker

Het NGV heeft als grote vereniging vaak wel problemen met de apparatuur. Wij kwamen in contact met Interngeheugen.com en hebben dit ervaren als erg positief. Onze organisatie heeft besloten om hen...