Yalcin

Goede kwaliteit goede prijs, snelle levering

Op kenteken makkelijk opzoeken

Zo doorgaan

Peter

Een aanrader

Bezorging binnen een dag

Bedankt voor je prachtige review Peter! 🥰
Heel veel plezier van de Varta accu en tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

C B

Accu besteld maar helaas de verkeerde[fout van mezelf} Geen probleem met terugsturen en zeer vlot de juiste accu geleverd.Aan de telefoon aardige mensen en goed geholpen

Goed geholpen.Kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je mooie review! 😊 Een foutje is menselijk, fijn dat we het snel en goed hebben kunnen oplossen voor je. Alsnog veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Soufiane Mrabet

Ondanks problemen met retourneren, een positieve ervaring aangezien de prijs en levertijd heel goed zijn. In mijn geval te snel de accu besteld omdat mijn accu opeens leeg was en de auto niet wilde... Ondanks problemen met retourneren, een positieve ervaring aangezien de prijs en levertijd heel goed zijn. In mijn geval te snel de accu besteld omdat mijn accu opeens leeg was en de auto niet wilde starten. Maar bleek niet aan de accu te liggen. Retourneren op eigen kosten is heel lastig vanwege het gewicht en zit je gauw rond de €55 voor verzending.

Goede prijzen, supersnelle levering

Retour moet op eigen kosten, aangezien de accu ruim 25kg weegt is dat een hele lastige en kostbare opgave voor de klant aangezien de reguliere pakketdiensten tot max 23kg willen versturen.

Van der Welle

Uitstekend

Betaalbare Varta AGM accu, probleemloze levering

Jeroen R

Accu was helaas leeg, heb deze zelf met extra kosten moeten laden….zou mooi zijn als ik daar nog iets voor kreeg gecompenseerd!!!

Prijs?

Deugdelijke spullen leveren

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je review Jeroen, we stellen het zeer op prijs! Inmiddels hebben we elkaar gesproken en is de kou uit de lucht gelukkig. We hebben je ook nog een compensatie toegestuurd voor het... Bedankt voor je review Jeroen, we stellen het zeer op prijs! Inmiddels hebben we elkaar gesproken en is de kou uit de lucht gelukkig. We hebben je ook nog een compensatie toegestuurd voor het ongemak. 😊 Alsnog veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Kevin

Top

Rob Kempe

Snelle service en prima geleverd

Heldere site

Ton Drenth

Een voor mij ouderwets bedrijf , klwnt is koning

duidelijk , mee denkend

ik zal het niet weten

Reactie AccuDienst.nl:

Super bedankt voor je geweldig mooie review, daar worden we blij van! 😄 Heel veel plezier van de accu en als er nog iets is dan staan er uiteraard graag voor je klaar! ^Pieter van MAPP

Joyce

Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf. Accu werd zwaar beschadigd geleverd, ik twijfel eraan of deze wel nieuw was. Besloten hem terug te sturen want ik wil zeker weten dat hij nieuw is.... Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf. Accu werd zwaar beschadigd geleverd, ik twijfel eraan of deze wel nieuw was. Besloten hem terug te sturen want ik wil zeker weten dat hij nieuw is. Vervolgens vertellen ze je alles en mag je kiezen welke vervoerder je neemt. Maar geven ze niet aan dat je bij bepaalde vervoerders geen accu mag vervoeren. Accu had gelekt onderweg ondanks deze goed verpakt was, dus ze wilde geen geld retour doen. Verder word er 0.0 mee gedacht over een oplossing en moet de klant het maar uitzoeken. Vind dat geen service. Voor mij de eerste en de laatste keer

Goed in zichzelf indekken

Bij terugsturen accu aangeven met welke bedrijven hij vervoerd mag worden.
Coulant zijn naar de klant en kijken naar oplossingen. Eventueel 50/50 geld uitkeren.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je review Joyce, we stellen je feedback op prijs. We leveren alleen nieuwe accu's dus ook de bij jou geleverde accu was geheel nieuw en prima bruikbaar. Maar uiteraard mag je altijd... Bedankt voor je review Joyce, we stellen je feedback op prijs. We leveren alleen nieuwe accu's dus ook de bij jou geleverde accu was geheel nieuw en prima bruikbaar. Maar uiteraard mag je altijd gebruik maken van de zichttermijn en een product terugsturen. Je bent dan wel zelf verantwoordelijk voor het terugsturen. Daarbij kunnen we helpen door kosteloos juiste transportdopjes toe te sturen voor het terugsturen. Je hebt de accu echter met een ander soort transportdopjes teruggestuurd en is onderweg gaan lekken. De accu is hierdoor onbruikbaar geworden en kan zo de recycle-bak in. Natuurlijk hadden we het liever anders gezien maar wij kunnen hier niks aan doen. ^Pieter van MAPP