Wildevuur

Zeer snel en goed advies

Goede keuze, en goede informatief bij elk produkt

Amber

Fijn en super snel geleverd

De optie voor dezelfde avond in huis bij bestellen voor 09:15

Nvt

Mariet Huisman

Een zeer prettige ervaring, een goede website en snelle levertijd. goede communicatie omtrent de bezorging.

Het was zeer fijn dat ik alleen maar het kenteken van mijn auto hoefde in te voeren, en hierna passende accu's voor mijn auto te zien kreeg. Zo kon ik mijn keus goed bepalen.

gewoon zo doorgaan , ik heb alleen pluspunten

Bouhuys

Snelle rechtstreekse bezorging aan huis

Snel nettjes ontvangen

Ga zo door

Harm

Prima bedrijf. Snelle levering. Zou zo weer bestellen.

Snelle levering en duidelijke omschrijving.g

Geen.

Kuiper

Zending was beschadigd en had al door de verpakking heen gelekt in de auto van de bezorgdienst, tevens op advies van de chauffeur niet uitgeladen en retour afzender. Alles door de bezorgdienst... Zending was beschadigd en had al door de verpakking heen gelekt in de auto van de bezorgdienst, tevens op advies van de chauffeur niet uitgeladen en retour afzender. Alles door de bezorgdienst geregeld en binnen een paar dagen nieuwe zending in goede conditie ontvangen.

Op de verpakking vermelden dat ondanks het plastic cans met olie zijn deze breekbaar zijn.

Jurgen

Goede snelle service. Dezelfde VMF accu gekocht die bij de watersportwinkel bijna 30 euro duurder is.

Concurrenende prijzen en snelle levering

N.v.t.

Helaas niet zo blij

De prijs

Ander apparaat aanschaffen om te controleren of de accu wel of niet kapot is. Mijn auto stond twee maanden na aankoop, door er een weekend niet meer te rijden, stil. De garage gaf aan, aan de hand... Ander apparaat aanschaffen om te controleren of de accu wel of niet kapot is. Mijn auto stond twee maanden na aankoop, door er een weekend niet meer te rijden, stil. De garage gaf aan, aan de hand van verschillende tensten, dat er iets mis is met de accu waardoor die snel leeg loopt. Mijn accu terug gestuurd, zogezegd was er niks mee aan de hand. Daarna de accu opnieuw laten testen bij de garage en toch weer dezelfde test, waaruit kwam accu vervangen. Helaas het heeft mij veel geld gekost om de accu retour te sturen en uiteindelijk heb ik er maar 2 maanden plezier van gehad.

Particulier

Zeer snelle en uitstekende afhandeling van mijn bestelling!

Kwaliteitsprodukten tegen lage prijzen!

Neen

Pieter

Goede en snelle levering.