Accu Unie

Accu Unie Ook benieuwd naar feedback over de webshop Accu Unie? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company441
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Accu Unie met 9.4/10. Gebaseerd op 441 ervaringen.

M de beer
Onvoldoende (4/10)
M de beer
Score voor Accu Unie:2/5

Beste.
in twee jaar tijd 2x de genius defect.
nu is zeker de garantie voorbij.
dus kan deze in de vuilnisbak!.

Marcel de beer
Voldoende (6/10)
Marcel de beer

Beste Marcel,

Ik snap dit bericht niet helemaal. Wij hebben op 4 september 2016 gereageerd dat u contact met ons op kon nemen telefonisch voor een omruiling. Dit is ook gebeurt en afgehandeld. Kunt u mij uitleggen welke reactie u nu precies bedoelt want ik kan niks vinden na deze tijd? Mis ik wat of gaat dit om een andere kwestie.

Mvg.Chris

Score voor Accu Unie:3/5

Beste.
ik zou graag reactie krijgen.
over mijn nocco genius gb 70.
deze is nu in twee jaar tijd kapot gegaan?.
garantie??.

Leon
Leon

Snelle levering, zonder verzendkosten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super! maandagavond besteld, woensdagmorgen geleverd met gls. alleen jammer dat je geen track&trace krijgt, waardoor je niet weet wanneer geleverd wordt.

Jeroen

Super service! ik had een accu besteld, maar deze bleek de verkeerde poolafmetingen te hebben. na een belletje met de medewerker kon deze meteen geruild worden en kreeg ik ook een goed advies over de juiste accu voor mijn auto. en ook alles binnen 48 uur geleverd.

Onvoldoende (4/10)

Snel geleverd.

Beste heer,
Er staat bij de omschrijving duidelijk dat de accu geregeld bekeken moet worden voor het zuurgehalte. U had ons natuurlijk ook kunnen bellen als u geen reactie had gekregen. We hebben namelijk geen bericht van u mogen ontvangen. Dan was dit probleem vrij snel verholpen geweest.

Score voor Accu Unie:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Onderhoudsvrije accu besteld, na levering bleek dat de batterij niet onderhoudsvrij is. vervolgens geen reactie meer op de e-mail daarover.

Mihel Jansen
Zeer slecht (2/10)
Mihel Jansen

Advies prima, levering K*T.

Reactie Accu Unie:

Enige uitleg zou wel fijn zijn voor het publiek. Op 29-5-2017 heb ik u netjes een uitgebreide reactie gestuurd. In dit bericht staat ook duidelijk omschreven dat ik uw aankoop zal storneren en dat dit binnen enkele uren op uw rekening zal staan. U heeft niet meer op dat bericht gereageerd.

Als ik vervolgens uw order terug zoek in onze bank zie ik netjes het onderstaande staan:

Er is reeds een refund van € 97,45 voor deze transactie gedaan.

Nu ben ik zeer benieuwd waar u het vandaan haalt dat uw geld kwijt is want deze staat gewoon netjes op de opgegeven bank waarmee u eerder deze order mee heeft betaald. Indien nodig willen we deze best aanleveren als bewijsvorming.

Ik zie dan ook graag uw feedback tegemoet.

Mvg. Accu Unie

Score voor Accu Unie:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Voorbereiding en telefonische feedback prima. echter de accu's zijn wel betaald maar nooit geleverd!!!! hierna zowel na telefonisch als email contact geen reactie meer. elders maar gekocht maar wel geld kwijt. wat een bedrijf............

kok
Zeer goed (9/10)
kok
Score voor Accu Unie:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede service,snel en zonder probleem top.

Dirk
Dirk

Snel en goede communicatie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer snelle levering naar belgië. gisteren besteld vandaag ontvangen..
vlotte communicatie..
voor mijn batterij zijn ze de goedkoopste..
zeker een aanrader .

Vanhaeverbeke Hendrik
Vanhaeverbeke Hendrik

goede uitleg om de juiste keuze te kunnen maken
alsook wie en waar deze batterij produceert en hun reputatie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering , zeer goede batterijen ,was de goedkoopste voor een degelijke batterij.

Chris
Chris

Uitgebreide keuze van types en merken.
Communicatie
Voordelig

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede en snelle antwoorden op vragen, snelle levering en niet duur.

Bedrijfsinformatie

NR1 ONLINE ACCU SHOP

Wij verkopen al onze accu's tegen de laagste prijzen via onze webshop. Naast het leveren van accu's staat service bij ons hoog in het vaandel. Accu Unie is gespecialiseerd in het leveren van verschillende voertuig accu's.

Dankzij onze voertuig zoeker kunnen klanten de juiste accu voor hun voertuig vinden
Adres
Karperveen 102