Acaza.be

vzw warm water

Van één item waren er een aantal stuks te kort. De klantendienst heeft er echter alles aan gedaan om te maken dat we dit de volgende dag in huis hadden. Een dikke merci daarvoor !
Het...

Goede info op de website, klantgerichte medewerkers, vlugge respons, mooie producten

Niet onmiddellijk

Conny Franck

Veel keuze,snelle levering

veel keuze

TieTo

Reeds meerdere bestellingen geplaatst. Steeds een correct verloop van bestelling tot levering.

Duidelijke website, en eerlijke reviews maken het makkelijk. Filterfunctie is zeer handig.

geen momenteel

Marc

Super snel geleverd !

gunther

Correcte prijs

makkelijk te bestellen

Andries

De pot lijm was beschadigt. Ik heb onmiddelijk een mail gestuurd maar zelfs geen antwoord ontvangen. Ook de rollen papier waren op de naden gekreukt

Reactie Acaza.be:

Beste mevrouw,

Op datum van 3/1 hebben we op uw mail geantwoord. Ik heb deze nogmaals naar u gemaild.
Mocht u verder nog vragen hebben, gelieve ons via mail te contacteren.

Vriendelijke groeten,
Team ACAZA

Jammer van de late levering.
Pakje werd over het hek gegooid aangezien er niemand thuis was op oudejaarsavond om 19.30. Gelukkig waren de puzzelstukjes niet stuk.

Reactie Acaza.be:

Beste klant,

Bedankt dat u de tijd nam om een review over uw bestelling bij Acaza te plaatsen. Alleen jammer te lezen dat PostNL zo is omgegaan met de levering van uw bestelling. We nemen dit zeker op met PostNL zodat ze hun chauffeur hierover kunnen aanspreken en dat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.
Gelukkig is uw bestelling toch heelhuids aangekomen en wensen we u veel plezier met de kaders.

Vriendelijke groeten,
Het ACAZA-team

Bruno T'Sjoen

Heel positief ook de dienst na verkoop

Montage gemak
Degelijkheid