Acaza.be

Super

zeer goede en correcte service, top

Eerste maal besteld, tevreden en zeker voor herhaling vatbaar

Duidelijke info, correcte en snelle levering

Prijs kwaliteit heel goed

Prijselijk en snel geleverd

Ik bestelde een randloze A3 kader.

Duidelijke website, snelle levering.

Veel te grote verpakking voor maar één kader (grote doos, veel plastic), niet erg ecologisch.

Top service, direct contact telefonisch ook ikv last minute urgentie

snelle service

Peggy Van der Stricht

Ok

snelle levering

Ik heb per ongeluk 1tje laten vallen op tafel, dus helemaal niet van hoog, en er viel al een fotootje uit, met het plastieke dekseltje. Jammer

Peter Nelissen

Drie mooie bijzettafeltjes besteld, kant en klaar geleverd dus in elkaar zetten was niet nodig en de volgende dag al afgeleverd. Prima kwaliteit, alleen jammer dat er geen bijlage was ingesloten... Drie mooie bijzettafeltjes besteld, kant en klaar geleverd dus in elkaar zetten was niet nodig en de volgende dag al afgeleverd. Prima kwaliteit, alleen jammer dat er geen bijlage was ingesloten hoe je het hout moet behandelen bij vlekken bijvoorbeeld.

Goede kwaliteit en snelle service in een goed en netjes ingepakt

Geen bijlage waarop stond hoe je het hout moest behandelen bij vlekken of iets dergelijks.

De Greef Steven

Goede en snelle levering.Degelijke en goed afgewerkte kaders voor lage prijs.

Lage prijsen voor degelijke producten.

Geen.

Mieke Denys

Uitsteken!

Komt zijn afspraken na, heel snelle levering! Voorafgaand aan onze bestelling vroegen wij een staal aan van het behang en mochten we dit ook heel snel ontvangen.

Bij de dozen waar de potten lijm inzitten misschien nog isomovlokken voorzien? Wij hadden nu één pot die met het transport is uitgelopen.

Gilbert De Clercq

Voor mij was het de eerste keer dat ik iets bestel via het web ! Het artikel dat ik kocht is enorm meegevallen , de levering was zeer snel … zelfs op zaterdag ! Het in mekaar zetten was 'n fluitje... Voor mij was het de eerste keer dat ik iets bestel via het web ! Het artikel dat ik kocht is enorm meegevallen , de levering was zeer snel … zelfs op zaterdag ! Het in mekaar zetten was 'n fluitje van 'n cent . Ik wist op voorhand wanneer het artikel ging geleverd worden .. wat zeer praktisch is ! Alvast bedankt .

Bij 'n volgende bestelling zal ik zeker kijken op Uw site !