Acaza.be

Carine Derweduwen

Zeer vlugge service, degelijk ingepakt, prijs kwaliteit zeer goed!

De prijs zat zeer goed, uitleg op de website was uitgebreid

Geen verbetering nodig

Rudy Huybrechts

Zeer goede service en ook telefonische of via email correct en vlot te bereiken. Goede producten

Zeer goede service en ook telefonische of via email correct en vlot te bereiken. Bellen terug voor meer info die gevraagd wordt en nemen retour wat teveel was besteld.
Een aanrader.

piet

ja

nee

Toni Ciardiello

Super!

Eerste keer 3 kaders besteld, 14 dagen later pas uitgepakt, jammer, 1 stuk glas van 1 kader stuk, foto's gemaakt, gemaild, en eerst volgende werkdag al antwoord. En zonder gedoe wordt mij een... Eerste keer 3 kaders besteld, 14 dagen later pas uitgepakt, jammer, 1 stuk glas van 1 kader stuk, foto's gemaakt, gemaild, en eerst volgende werkdag al antwoord. En zonder gedoe wordt mij een nieuwe gestuurd. Da's nu eens gerust online winkelen.

Verpakking mag iets beter beschermd zijn in de hoeken,tussen de goederen en de hoeken vd doos(zwakste punten van kaders en/of glas) daar de transportdiensten niet zo voorzichtig zijn als dat ze doen... Verpakking mag iets beter beschermd zijn in de hoeken,tussen de goederen en de hoeken vd doos(zwakste punten van kaders en/of glas) daar de transportdiensten niet zo voorzichtig zijn als dat ze doen uitschijnen.

Adje

Snelle levering en goede kwaliteit

goede kwaliteit wat niet in Nederland te verkrijgen is

geen verbeterpunten

Frank

Goede ervaringen.
Snelle levering van bestelling

Manier van verpakken.
Laatste keer waren beide emmers behanglijm kapot waardoor een klein gedeelte van de lijm in de verpakking was gelopen.

Eric Van Cauwenbergh

Ik heb al verschillende bestellingen bij Acaza gedaan en buiten de laatste bestelling heb ik geen problemen gehad. Bij mijn laatste bestelling mankeerde er een heel klein onderdeeltje wat ik direct... Ik heb al verschillende bestellingen bij Acaza gedaan en buiten de laatste bestelling heb ik geen problemen gehad. Bij mijn laatste bestelling mankeerde er een heel klein onderdeeltje wat ik direct gemeld heb, en Acaza mij direct gratis heeft nagestuurd. De reactie van de klantendienst was zeer snel en het ontbrekende onderdeel werd 2 dagen later al geleverd. Voor de rest niets dan lof, mooie producten en snelle levering.

Degelijke producten, snelle verzending

vzw warm water

Van één item waren er een aantal stuks te kort. De klantendienst heeft er echter alles aan gedaan om te maken dat we dit de volgende dag in huis hadden. Een dikke merci daarvoor !
Het...
Het kliksysteem kan ik aan iedereen aanraden, gemakkelijk, flexibel en mooi !

Goede info op de website, klantgerichte medewerkers, vlugge respons, mooie producten

Niet onmiddellijk

Serge Fautre