Acaza.be

Toni Ciardiello

Super!

Eerste keer 3 kaders besteld, 14 dagen later pas uitgepakt, jammer, 1 stuk glas van 1 kader stuk, foto's gemaakt, gemaild, en eerst volgende werkdag al antwoord. En zonder gedoe wordt mij een nieuwe gestuurd. Da's nu eens gerust online winkelen.

Verpakking mag iets beter beschermd zijn in de hoeken,tussen de goederen en de hoeken vd doos(zwakste punten van kaders en/of glas) daar de transportdiensten niet zo voorzichtig zijn als dat ze doen uitschijnen.

Adje

Snelle levering en goede kwaliteit

goede kwaliteit wat niet in Nederland te verkrijgen is

geen verbeterpunten

Frank

Goede ervaringen.
Snelle levering van bestelling

Manier van verpakken.
Laatste keer waren beide emmers behanglijm kapot waardoor een klein gedeelte van de lijm in de verpakking was gelopen.

Eric Van Cauwenbergh

Ik heb al verschillende bestellingen bij Acaza gedaan en buiten de laatste bestelling heb ik geen problemen gehad. Bij mijn laatste bestelling mankeerde er een heel klein onderdeeltje wat ik direct...

Degelijke producten, snelle verzending

vzw warm water

Van één item waren er een aantal stuks te kort. De klantendienst heeft er echter alles aan gedaan om te maken dat we dit de volgende dag in huis hadden. Een dikke merci daarvoor !
Het...

Goede info op de website, klantgerichte medewerkers, vlugge respons, mooie producten

Niet onmiddellijk

Conny Franck

Veel keuze,snelle levering

veel keuze

TieTo

Reeds meerdere bestellingen geplaatst. Steeds een correct verloop van bestelling tot levering.

Duidelijke website, en eerlijke reviews maken het makkelijk. Filterfunctie is zeer handig.

geen momenteel