Acaza.be

Didier Vaneylen

Steeds tevreden!

Service en communicatie, prijs en kwaliteit.

Geen.

Leandra N.

Geweldig!

Snelle en goede communicatie over bevestiging en levering product

Ivo Mous

Super

Correcte afhandeling

Didier Vaneylen

Goede service en communicatie. Tal van kaders op maat reeds besteld en altijd goed aangekomen. Echter deze keer 1 vd 2 kaders het glas gebroken. Er werd mij beloofd dat er een nieuw kader op komst... Goede service en communicatie. Tal van kaders op maat reeds besteld en altijd goed aangekomen. Echter deze keer 1 vd 2 kaders het glas gebroken. Er werd mij beloofd dat er een nieuw kader op komst zal zijn alvast.

Service, afwerking, communicatie.

Beter inpakken van kaders. Glasbreuk risico.

Ann Joris

Ik had bij de eerste bestelling wat opmerkingen omdat ik de handleiding nogal onduidelijk vond en één van de haken was onbruikbaar door een te kleine opening. Maar met de uitleg van de website erbij... Ik had bij de eerste bestelling wat opmerkingen omdat ik de handleiding nogal onduidelijk vond en één van de haken was onbruikbaar door een te kleine opening. Maar met de uitleg van de website erbij ben ik eraan uitgeraakt en bovendien heb ik na melding onmiddellijk nieuwe haken gekregen. Na een succesvolle installatie van het eerste gedeelte heb ik dan ook bijbesteld en ben zeer tevreden over het resultaat.

Onmiddellijke respons op vragen.

Het verschil tussen de soorten draden en haken is onduidelijk. Beide systemen hebben hun voordelen maar ik heb nu wel onbedoeld twee verschillende soorten draden besteld.

Ganzeman Angelique

Zeer snelle en vlotte levering , binnen de beloofde termijn

Alles zoals beschreven

Heb niets toe te voegen

Ann Joris

Bestelling was ok

De handleiding bij het ophangsysteem is niet al te duidelijk en één van de haken is niet bruikbaar omdat het gat voor de draad te klein is.

Jan Willems

Na bestelling had ik nog enkele vragen. Dit werd zeer snel en correct opgelost. Wij zijn heel tevreden van de service van het bedrijf.

Goede producten, goed service.

Annita

Vlotte service