Absoluta

Ons aanbod
Kwaliteit producten

L.A. Hermus, gemeente Veldhoven

Persoonlijke benadering, persoonlijk aanbod, meedenken met de klant, alternatieven en oplossing aandragen, kortom: dé partner bij uitstek als het gaat om de perfecte verzorging van je... Persoonlijke benadering, persoonlijk aanbod, meedenken met de klant, alternatieven en oplossing aandragen, kortom: dé partner bij uitstek als het gaat om de perfecte verzorging van je (relatie)geschenk met een goede prijs/kwaliteitverhouding!

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Snelle (re)actie en levering, maatwerkoplossing voor iedere organisatie, zeer prettig en persoonlijk contact (met Gabriëlla).

Sacha van Rooijen, Movares Nederland B.V.

Gevarieerd aanbod, snelle reactie op vragen, snelle levering.

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Zeer vriendelijk, meedenkend, heel fijn om mee "samen te werken".

Fleur van de Velde, Witte Kruis

Het persoonlijke en snelle contact

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Er werd goed met me meegedacht en last minute wijzigingen waren gelukkig geen probleem

Continu Professionals

Gevarieerd aanbod, snelle respons, korte lijntjes

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Ontzettend klantminded, super enthousiaste medewerkers, originele pakketten. Aanrader om mee te werken wanneer je een ander wilt verrassen!

Sebastiaan Lichtenberg, Anderis

Persoonlijke, snelle en service op maat

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Mijn ervaring met Absoluta is super. Tot zover is alles mogelijk en ben ik ontzettend vriendelijk geholpen. Er zijn al veel mogelijkheden waar je keuze uit hebt, maar als er iets nét iets meer op... Mijn ervaring met Absoluta is super. Tot zover is alles mogelijk en ben ik ontzettend vriendelijk geholpen. Er zijn al veel mogelijkheden waar je keuze uit hebt, maar als er iets nét iets meer op maat moet dan is dat ook allemaal mogelijk. Voeg daar ook nog eens enthousiaste en vrolijke medewerkers aan toe en dan heb je mij in ieder geval overtuigd om voortaan voor een bedrijf als Absoluta te kiezen.

Vera - EY

Goede service, veel diverse pakketten, snel contact

100 % tevreden

SJ Boom - Fenicks

Persoonlijke service

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Vriendelijk en snel geholpen, maatwerk

Sybilla van Bindsbergen, OQ Value B.V.

Een zeer gedreven organisatie, klantvriendelijk, meedenkend en een snelle levering.

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Ter ere van het 12,5 jaar bedrijfsjubileum, hebben wij het personeel verrast met een borrelpakket Viva Mix. Alvast een voorproefje voor het feest wat op een later tijdstip wordt gegeven. Absoluta... Ter ere van het 12,5 jaar bedrijfsjubileum, hebben wij het personeel verrast met een borrelpakket Viva Mix. Alvast een voorproefje voor het feest wat op een later tijdstip wordt gegeven. Absoluta denkt mee over de aankleding van het pakket. Zo hebben ze voor ons het bijgevoegde kaartje met persoonlijke boodschap in onze eigen huisstijl gedrukt. Super mooi geworden.

Katrina Rasmussen (company is n.a.)

So many nice options, well put together packages, and great customer service

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Fantastic, especially due to friendly service via telephone and quick responses by email

Rick Veldt Het Saenredam

Snelle en goede service

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Bij Absoluta voor het personeel verschillende borrelpakketten besteld voor tijdens een online pubquiz.
Er wordt goed meegedacht en snel contact opgenomen.
De pakketten zijn goed in de...
Er wordt goed meegedacht en snel contact opgenomen.
De pakketten zijn goed in de smaak gevallen!