Absoluta

Ons aanbod
Kwaliteit producten

VWS/CIBG

Zeer klantvriendelijk en kunnen zeer snel leveren

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Onlangs voor het eerst besteld bij Absoluta. Het contact verliep zeer soepel en alles is geheel naar wens geregeld. Ze bellen je snel terug, en reageren snel op mails. En ze zijn zeer stipt: als je... Onlangs voor het eerst besteld bij Absoluta. Het contact verliep zeer soepel en alles is geheel naar wens geregeld. Ze bellen je snel terug, en reageren snel op mails. En ze zijn zeer stipt: als je een belafspraak hebt, bellen ze ook echt op de afgesproken tijd. Echt mijn complimenten! Ze bieden een diversititeit aan producten aan en denken over van alles mee. Ik hoop hier nog eens te gaan bestellen!

APAC Airconditioning B.V.

De persoonlijke benadering, erg leuke schrijfstijl en je voelt je als klant meteen welkom.

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Heel goed, vlot en we werden goed begeleid.

Linda

Goede bereikbaarheid, fijne medewerkers, snelheid

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Reageren super snel op mails, iedere medewerker die ik spreek is vriendelijk en denkt mee. Goede ervaringen!

Ampelmann Operations B.V.

De supersnelle service, flexibel, meedenken en zeer vriendelijk personeel.

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Een compleet verzorgde ervaring in een heel kort tijdsbestek die ook nog eens hoog gewaardeerd werd door de ontvanger.

Talia Saltarelli

They are extremely friendly and efficient! They are also flexible with their services and offerings so you can create custom mailouts (when corona is not preventing it).

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

My experience has been great so far! Through several mailouts, the various people who have assisted me have been helpful.

Sanne van Drie bol.com

Ze handelen snel, bieden veel soorten producten aan, zo is er voor ieder wat wils en wordt je ontzorgt!

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Absoluta!

Jessica Besseling (PostNL Pakketten Benelux BV)

Service, meedenken, snel schakelen en ruim aanbod

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Het persoonlijke en vriendelijke contact vind ik erg prettig. Als iets niet in het aanbod staat, wordt er direct nagedacht over oplossingen en kan het vaak alsnog geregeld worden. Snelle reactie op... Het persoonlijke en vriendelijke contact vind ik erg prettig. Als iets niet in het aanbod staat, wordt er direct nagedacht over oplossingen en kan het vaak alsnog geregeld worden. Snelle reactie op vragen. Ruim en gevarieerd aanbod.

Antoinette Smit, Wasko

Persoonlijk, vriendelijk en leuk aanbod

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Zeer positief, vriendelijk geholpen, denken mee en het maakt niet uit wie je aan de telefoon krijgt ze helpen je gelijk met je order en de vragen daarover.

Nicolle Jetten, Kakeswaal BV

Ruime keuze en mogelijkheid tot maatwerk

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Persoonlijk contact, snelle service en inspelen op de wens van de klant

Myriam van den Engel, Berenschot

Je hebt veel keuze in de te bestellen artikelen

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Laagdrempelig, duidelijk en goed service