Absoluta

Kwaliteit producten

Bram Huisman | BHUGE

De goede service

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Contact gehad met ervaren en vriendelijke medewerkers! Daarnaast heeft Absoluta een groot assortiment.

yvon - Politie

Prijs kwaliteit verhouding is prima

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

vriendelijk, niets is te veel. snelle antwoorden en een mooi product.

Sylvia Walraven - ENGIE Services Zuid B.V.

Via 1 platform veel verschillende bestelmogelijkheden

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Ik heb via Absoluta een lunch besteld bij een lokale leverancier ivm de afleverlocatie. Bij navraag waren ze heel tevreden over de geleverde lunch. Ook het bestellen via Absoluta is makkelijk en bij... Ik heb via Absoluta een lunch besteld bij een lokale leverancier ivm de afleverlocatie. Bij navraag waren ze heel tevreden over de geleverde lunch. Ook het bestellen via Absoluta is makkelijk en bij vragen kun je snel even bellen.

Miranda de Deugd MOB Internos

Overzichtelijke site en goede service.

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Bloemen en cadeaubon voor een collega besteld, ik kreeg een mail of de tekst wel klopte, medewerker denkt mee, prima positieve ervaring, collega was blij met de bloemen en de bon.

Marielle Benne - Huntsman

Service en vriendelijkheid

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Ervaren en vriendelijke medewerkers die op iedere vraag een antwoord hebben en oplossingsgericht zijn. Groot assortiment en wordt altijd keurig op tijd geleverd.

Kim

Vriendelijke medewerkers, behulpzaam, kwaliteit.

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Zeer goed contact, ruime keuze in producten!

Georgette (NWO)

Het beste aanbod met een betaalbaar prijskaartje

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Als nieuwe klant heb ik op korte termijn een bestelling kunnen plaatsen. De inschrijving, bestellen en de communicatie ging super vlot. Zoals beloofd lagen de pakketjes 2 dagen later in de... Als nieuwe klant heb ik op korte termijn een bestelling kunnen plaatsen. De inschrijving, bestellen en de communicatie ging super vlot. Zoals beloofd lagen de pakketjes 2 dagen later in de brievenbussen van mijn collega's.

Linda Goossens, Achmea

Opgewekt en servicegericht personeel en een groot assortiment, wat wil je nog meer?

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

De medewerkers van Absoluta zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Niet alleen bij het opstellen van een offerte ook wat betreft de afwikkeling. Door een "fout" bij PostNL is een pakket niet geleverd... De medewerkers van Absoluta zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Niet alleen bij het opstellen van een offerte ook wat betreft de afwikkeling. Door een "fout" bij PostNL is een pakket niet geleverd en Absoluta heeft het fantastisch opgelost door het pakket nogmaals te versturen.

Denta Engineering BV

De persoonlijke touch.

Kun je jouw ervaring met Absoluta omschrijven?

Hele vlotte reacties en vriendelijk contact. De prijzen zijn concurrerend dus een echte speler in het veld !

Ronald Schalkwijk, ABN AMRO

Absoluta ontzorgt! En dat op een heel klantgerichte, vriendelijke en persoonlijke manier. Altijd meedenkend, altijd oplossingsgericht en of je nu belt of mailt: alle reacties zijn ALTIJD vrolijk,... Absoluta ontzorgt! En dat op een heel klantgerichte, vriendelijke en persoonlijke manier. Altijd meedenkend, altijd oplossingsgericht en of je nu belt of mailt: alle reacties zijn ALTIJD vrolijk, positief en leiden naar een snelle uitvoering van je wens

in 1 woord TOP :-)