C. Mulder

Prima alleen ben ik heel erg benieuwd wanneer mijn aanvraag voor het tijdschrift Santé verwerkt is, zodat ik kan genieten van dit geweldige tijdschrift

Duidelijk en overzichtelijk

Niet van toepassing

C. Loeff Van Broekhoven

Goed .

Duidelijk. Je weet waar je aan toe bent.

FJ. Van Melsen

Erg goed

Eerlijkheid en snelheid

M. Bos

Fijn dat je hier een cadeauabbonement kan geven

CWE. Lodewick

Makkelijk aanmelden

??

GJ. Hoeve

Goede prijzen

Niet altijd even duidelijk als het om een krantenabonnement gaat

N. Dona

Prima goede service.

Goede behandeling.

Abonnement.nl

Zeer slecht

Zeer onvriendelijk geholpen. Totaal geen begrip. Het ging om 2 leveringen van een tijdschrift. Belde nu voor de 2 de keer. Maand mei en juni niet ontvangen. Eerste collega geen reactie geplaatst. En... Zeer onvriendelijk geholpen. Totaal geen begrip. Het ging om 2 leveringen van een tijdschrift. Belde nu voor de 2 de keer. Maand mei en juni niet ontvangen. Eerste collega geen reactie geplaatst. En nu mocht ik niet kwaad worden. Het ging maar om 2 magazines.het leek wel of ik de gouden vloot miste. Deze meneer heeft wel een cursusje nodig. Zeer onvriendelijk en totaal geen begrip.

Reactie Abonnement.nl:

Hallo,
Hallo,
Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft met de klantenservice van VT wonen. U heeft echter geen contact gehad met ons (abonnement.nl), wij communiceren namelijk nooit per telefoon. Heeft u inmiddels wel de tijdschriften gekregen waar u recht op had? Zo niet dan horen wij het graag en gaan wij er voor u achteraan!