L. Van der Kooij

Heb het eerste blad nog niet ontvangen kan geen oordeel geven vr groet lida

JMH. De Wit

duidelijk

?

R. Kroeze

Matig

Bij een cadeau abonnement wil je graag weten wanneer je het cadeau hebt of desnoods een bon, waaruit het cadeau blijkt. Ik ging ervan uit in de huidige tijd daar toch binnen 1-2 dagen helderheid... Bij een cadeau abonnement wil je graag weten wanneer je het cadeau hebt of desnoods een bon, waaruit het cadeau blijkt. Ik ging ervan uit in de huidige tijd daar toch binnen 1-2 dagen helderheid over te hebben, maar dat bleek niet het geval. Dus toch zelf iets in elkaar moeten toveren voor een verjaardag.

K. Meijer

ADJ. Ravensbergen

Redelijk

Reactie Abonnement.nl:

Beste meneer/mevrouw,
U heeft via onze site een aanvraag ingediend voor een abonnement op Duiken magazine.
Beste meneer/mevrouw,
Wij hebben uw aanvraag dezelfde dag nog doorgestuurd naar de uitgever. Deze heeft enige tijd nodig om uw aanvraag te verwerken en zal in de komende periode het door u verschuldigde abonnementsgeld per automatische incasso van uw rekening inhouden.

J. Blankendaal

Ik kon geen bevestiging krijgen

C. weerkamp

Prima,snel geregeld