8.1/10

Duidelijkheid

Damen

Overzichtelijk

anonymous

Tot nu toe heb ik niets gemerkt van wat jullie doen

Lat weten over welk blad het gaat , en wanneer ik het ontvang

Beste,

Helaas kunnen wij onze klanten niet berichten over de ingangsdatum van hun abonnement omdat wij geen deel uitmaken van de abonneeadministratie van de diverse (dag-) bladen. Dit wordt geheel bepaald door de diverse uitgevers.

Eenvoudig te bedienen

Ciska de Jong

snel, eenvoudig

geen suggesties

Redelijk

Bij de BOBO kan je alleen voor 3 maanden een abonnement cadeau doen met automatische opzegging. Graag ook een jaar met automatische opzegging. Vraag gesteld via de mail, kreeg een antwoord die niet klopte bij mijn vraag!!

Beste,

De uitgever van Bobo kent alleen een automatisch stoppend abonnement van 3 nummers, wij kunnen deze dus helaas niet aanbieden voor 12 nummers.

Snel en handig

Duidelijke website

anonymous

Voor zzover ik nu kan beoordelen: goed

Ik heb slechts naar één product gezocht en dat vond ik.

Nvt

brunninkhuis

duidelijk overzichtelijk

n.v.t

Evelien de Kam

Slecht!! Ik had gisteren per ongeluk een Penny abonnement via jullie afgesloten i.p.v. rechtstreeks bij Penny. Direct na jullie bevestiging had ik door dat ik qua website fout zat en wilde ik...

Op dit moment geen. Als de annuleren snel is afgerond wil ik wel opnieuw een formulier invullen.

Bereikbaarheid door telefoon en/of snelle digitale bereikbaarheid binnen enkele uren.

Beste,

Wij hebben er bewust voor gekozen niet telefonisch bereikbaar te zijn. En wij proberen de aan ons gerichte mails zo snel mogelijk af te handelen. Het kan soms echter voorkomen dat wij niet binnen enkele uren reageren. Inmiddels hebben wij uw aanvraag geannuleerd.