Je aankoop wordt beschermd

8.1/10
8.3/10

Suzan

Heel goed. Duidelijke site. Duurt wel even voor je de bevestiging krijgt.

Overzichtelijke site. Mooie aanbiedingen.

Ik had verwacht de bevestigingsmail direct te ontvangen in mijn inbox. Dit duurt even.

Goed!

Service was uitstekend! Mijn vraag werd direct beantwoord en opgelost door Renate Vermeulen. Daarnaast was ze beleeft en duidelijk.

Redelijk
prettig te woord gestaan, ook bij kritische vraag

Helder overzicht van de verschillende mogelijkheden t.a.v. abonnementen

Het formulier bij het cadeau abonnement vind ik niet duidelijk. Er zou een kopje ‘afsluiter’ boven het eerste deel moeten boven eerste blokje van cadeauabb. formulier zou ‘afsluiter’ moeten staan, zoals ‘ontvanger’ boven het tweede. Vond het ook vreemd om geboortedatum te moeten invullen, je geeft met eigenlijk alle persoonlijke gegevens: naam, adres, telefoonnummer (?), banknummer, geboortedatum, alles prijs van jezelf.
En wordt gedwongen alles in te vullen. En dat in een tijd waarin veel gehackt wordt!
Ook onduidelijk op het formulier per wanneer het abonnement ingaat. Ik heb daarover en over geboortedatum gebeld.

Reactie Abonnement.nl:

Beste,

U heeft niet met ons gebeld, maar waarschijnlijk met de uitgever. Wij communiceren namelijk niet via de telefoon.

C bovens

We hebben helaas nog geen reactie van de krant gehad

Gemakkelijk uit te voeten

j.k. huisman

Goede communicatie

Ziet er goed uit Valt op

Positief

Duidelijk overzicht van aanbiedingen

heideman

Slecht, want ipv blijflezen (voortzetting) abonnement krijg ik nu gewoon abonnement

verwijs naar "blijflezen" verbeteren

Reactie Abonnement.nl:

Beste,

het nieuwe abonnement wat u aangeboden heeft gekregen komt van de uitgever, niet van deze website. De review zou echter deze website moeten betreffen, niet de dienstverlening van de uitgever.

Efficient

gebruikersgemak