Bij levering bleek niet alles juist geleverd te zijn. Na één telefoontje meteen opgelost en snelle nalevering. Zeer klantvriendelijk.

Gebruiksaanwijzing voor als je zelf de spullen in elkaar zet toevoegen of verbeteren.

Prima service. Goed geleverd meubilair.

Anja

Snelle levering en hulpvaardige medewerkers

- Gratis en snelle levering.
- Gratis en snelle levering.
- Hulpvaardige medewerkers: het bureau werd zelfs naar boven en de woonkamer in gebracht, terwijl dat niet hoefde. De bezorger had een karretje waar het bureau opstond, dus het was heel fijn dat hij het verder bracht.

- Op de website zou het handig zijn als er een mogelijkheid was om te zoeken op de grootte/hoogte van bureaus en bureaustoelen. Tevens is het op de website niet duidelijk of de producten in elkaar... - Op de website zou het handig zijn als er een mogelijkheid was om te zoeken op de grootte/hoogte van bureaus en bureaustoelen. Tevens is het op de website niet duidelijk of de producten in elkaar gezet worden geleverd.
- Bij het bureau zat geen instructie om het in elkaar te zetten. Het was een verstelbaar bureau en een paar onderdelen pasten niet makkelijk in elkaar, dus zonder technische kennis en armspieren zou het best een uitdaging zijn.

Goede kwaliteit, snelle levering en natuurlijk scherpe prijzen

ruime voorraad en snelle goede levering

kntr fhom

Zeer slecht, er is nog steeds niks geleverd en men durft ook nog om een betaling te vragen

Professionele partij, vriendelijke service medewerkster en snel geleverd

Super service en afhandeling!

Ik heb hier mijn bureau vandaan.

Snelle levering goede kwaliteit

Ziggy

Ik heb m'n kantoor opnieuw ingericht en ben erg tevreden over ABC, snelle levering, overigens ook nog eens gratis. De volgende keer als ik iets nodig heb voor in mijn kantoor zal ik zeker weer hier... Ik heb m'n kantoor opnieuw ingericht en ben erg tevreden over ABC, snelle levering, overigens ook nog eens gratis. De volgende keer als ik iets nodig heb voor in mijn kantoor zal ik zeker weer hier bestellen

Prettig

Hulp