Truijers

Zeer mooie materialen, we hebben onze eigen Spa- & Welness

Spanjers

Onze ervaring met ABC badkamers is heel goed. We werden er vakkundig geholpen. Ze denken fijn mee. Van onze kleine badkamer hebben we nu een heerlijke ruimte met al onze wensen gemaakt. Ze hebben... Onze ervaring met ABC badkamers is heel goed. We werden er vakkundig geholpen. Ze denken fijn mee. Van onze kleine badkamer hebben we nu een heerlijke ruimte met al onze wensen gemaakt. Ze hebben leuke ideeën en tips en denken echt mee met de klant. Je voelt je er heel welkom.
Ook met de, door ABC aanbevolen, monteurs hebben we goede ervaring. Ze werkten NETJES, SNEL EN SECUUR.

Rosanne Bos

Zeer goed geadviseerd door Han. Badkamer inmiddels geplaatst. Alle spullen zijn netjes op tijd geleverd. Het is super mooi geworden. Wij zijn zeer tevreden.

S Lampenscherf

Wij zijn blij met onze badkamer, paar problemen die uiteindelijk goed zijn opgepakt en voor nu prima zijn! Goede uitleg van producten en communicatie is heel belangrijk bij het aanschaffen van een... Wij zijn blij met onze badkamer, paar problemen die uiteindelijk goed zijn opgepakt en voor nu prima zijn! Goede uitleg van producten en communicatie is heel belangrijk bij het aanschaffen van een badkamer! Het is geen broodje.

Arjan

In verband met nieuwbouw al in 2017 het eerste gesprek gehad met Cor. Heeft onze wensen goed verwoord in een paar mooie tekeningen. Definitieve keuze kon even wachten, genoeg keuze uit mooie... In verband met nieuwbouw al in 2017 het eerste gesprek gehad met Cor. Heeft onze wensen goed verwoord in een paar mooie tekeningen. Definitieve keuze kon even wachten, genoeg keuze uit mooie materialen. Ook de benedenvloer uiteindelijk door ABC laten leggen, vakwerk! Zeer tevreden over het eindresultaat: wij kunnen ABC iedereen aanbevelen!

Noortje Kolkman

Wij zijn zeer tevreden over ABC. We hebben meerdere gesprekken gehad, om te komen tot het uiteindelijk ontwerp. Hier werd echt de tijd voor genomen. De materialen zijn netjes geleverd en het... Wij zijn zeer tevreden over ABC. We hebben meerdere gesprekken gehad, om te komen tot het uiteindelijk ontwerp. Hier werd echt de tijd voor genomen. De materialen zijn netjes geleverd en het eindresultaat is super!

Wij zijn erg tevreden over de manier waarop wij door Cor Middendorp geadviseerd zijn, Hij dacht goed met ons mee en had goede ideeën. De uitvoering door de tegelzetter en installateur is perfect... Wij zijn erg tevreden over de manier waarop wij door Cor Middendorp geadviseerd zijn, Hij dacht goed met ons mee en had goede ideeën. De uitvoering door de tegelzetter en installateur is perfect gedaan, alles precies volgens de opgestelde planning. Het uiteindelijk resultaat overtrof onze verwachting en was nog mooier dan Cor ons beloofd had! Kortom, klassse,

Wij hebben prachtige grote tegels gekocht bij uw bedrijf.!
Wij zijn top geholpen en er wordt goed met je meegedacht.

Henk Kamstra

Zeer prettig geholpen door Cor Middendorp. Hij dacht heel erg mee in mogelijkheden voor onze niet al te ruime badkamer. Het uiteindelijke prachtige resultaat in mede dank zij hem tot stand gekomen.... Zeer prettig geholpen door Cor Middendorp. Hij dacht heel erg mee in mogelijkheden voor onze niet al te ruime badkamer. Het uiteindelijke prachtige resultaat in mede dank zij hem tot stand gekomen. We zijn erg blij dat we zijn adviezen hebben opgevolgd. Ook v.w.b de service achteraf zijn we uitstekend geholpen.