Informatie
Snelheid

Vmrijsbergen

Super goed

Hele goede kennis van zaken

Citroën , ford En opel

Zlm

Klantgericht, Flexibel, Goedkoop

De aardige man aan de telefoon vertelde me dat ik mijn eigen risico niet hoefde te betalen. Dit vond ik moeilijk om te geloven maar na een bevestigingsmail geloofde ik het wel. Ik heb er ook nooit... De aardige man aan de telefoon vertelde me dat ik mijn eigen risico niet hoefde te betalen. Dit vond ik moeilijk om te geloven maar na een bevestigingsmail geloofde ik het wel. Ik heb er ook nooit een rekening van gezien. De belofte is waargemaakt.

De monteur is een hele vriendelijke jongen maar zijn bus mag wat meer herkenbaar zijn!

Renault

ZLM

Bart

Perfect

De monteur en zijn collega Tim & Max waren heel vriendelijk en klantgericht. Ze hebben het werk heel netjes gedaan.

Fiat

Interpolis

Prettig en oké!

Nette en degelijk uitstraling.

Mercedes

Nationale Nederlanden

Een zeer tevreden klant

Meer dan uitstekende service!!! En het voordeel dat ik geen eigen risico betaalde was een mooie financieele meevaller! Bedankt ABC Autoglas

Geen eigen risico, gratis mobiele service, directe afhandeling met verzekeraar.

Ga zo door!

adequate/snelle regeling via verzekeraar

BMW

Allianz

Netjes en goed

Ze waren goed op tijd en alles weer netjes achter gelaten

Toyota aurus

Kruller/meeus

Ropana bv

Helaas geen service en houd zich niet aan beloften

de ruit zelf, afspraak maken en plaatsten op locatie is wel gelukt

de steekjes die ze laten vallen waarvan ze meermalen toegezegd hebben dat ze deze op zullen lossen, dat lukt niet.

Renault Master

Centraal Beheer

Reactie ABC Autoglas:

Dit vinden we vervelend. Er was een kapje losgeschoten. Deze hebben wij voor u opnieuw gekocht bij de dealer.
Er is meerdere malen geprobeerd contact met u te krijgen om het op te...
Er is meerdere malen geprobeerd contact met u te krijgen om het op te lossen.
Ook hadden we een afspraak staan maar u was niet te bereiken.
Graag horen we wanneer u tijd heeft! Gelukkig bent u wel tevreden over de ruit en de montage!

Rick

Snel, makkelijk en een goede deal

Fijn dat de monteurs de ruit gewoon voor de deur komen vervangen. Reparatie was snel en natuurlijk enorm voordelig dat er geen eigen risico werd gerekend. Monteurs waren verder ook zeer... Fijn dat de monteurs de ruit gewoon voor de deur komen vervangen. Reparatie was snel en natuurlijk enorm voordelig dat er geen eigen risico werd gerekend. Monteurs waren verder ook zeer vriendelijk.

Er bleek bij mij na vervanging van de ruit een klein probleempje te zijn met de regensensor, maar na dat gemeld te hebben stonden de monteurs enkele dagen later op de stoep om het probleem te verhelpen.

Ford Focus

AON Direct

De afspraak goed na gekomen.

Netjes gewerkt aan de autoruit ,vlot gezet, en alles wat ze gemonteerde hadden is weer geplaatst.

Het terug plaatsen van de ruitenwissers uit proberen of ze goed staan, dan hoef je dit niet zelf te doen.

Opel Meriva

Centraal Beheer