Henk

Net verkeerde 4mm slang binnen gekregen..mailtje gestuurd, ik wacht af !!

Groot assortiment

Leontien

Zeilringen besteld, kwamen vlot via de post in een doosje. Drietal ringen kwamen niet overeen met de afmeting om een zeilring te kunnen slaan. Misten er daarnaast 4. Helaas kon men hier niets aan... Zeilringen besteld, kwamen vlot via de post in een doosje. Drietal ringen kwamen niet overeen met de afmeting om een zeilring te kunnen slaan. Misten er daarnaast 4. Helaas kon men hier niets aan doen, want de doosjes kwamen zo bij hun binnen. Blijkbaar is bijv. de mogelijkheid om er een aantal van een ander doosje uit te halen (klantvriendelijkheid?) en naar ons op te sturen niet te doen. Bouwmarkten al bij langs geweest, helaas niet dezelfde. Mogen het zelf oplossen... Jammer.

Nvt

Pieter Verstappen

Setje lampen besteld , 1 lamp kapot , benieuwd hoe dit opgevolgd wordt.

Mooie lampenset

Wighman

Goed producten, professioneel personeel en snel geleverd

Meedenkend en professioneel personeel, probleem oplossingen goed uitgelegd, kortom absoluut een TOPABC-led webshop.

Geert

Zeer goed , goede opvolging en service

korect ,goede prijs ,overzichtelijk

Marco

Prima ervaring

Snelle levering, product als omschreven. Scherp geprijsd.

Ridders

Snelle levering, keurige factuur

Product voldoet prima aan verwachtingen

Arend

Een tussenstuk besteld voor mijn stroom adapter maar het was helaas de verkeerde afmetingen. Fysiek langs geweest en zonder problemen omgewisseld naar de juiste afmetingen. Oftewel gewoon top service

Hebben van alles wat, dus voor ieder wat wils.
Vriendelijke Personeel

wim Verleijsdonk

Goede ervaring, ik had twee produkten van hen afgenomen ik heb ze dit gemaild en een dag later was het al bij mij binnen.

snelle levering en goede service.

dehem philippe

Top service