W.J. Swart Adtel

goede service, schappelijke prijzen en een probleempje was snel opgelost.

snel contact mee te krijgen en echt goede service,
na een belletje van ons .

Absoluut zeer tevreden ! Duidelijk overzichtelijke webwinkel en een heel breed assortiment, dat ook nog eens uitermate goed geprijsd is ! En dan heb ik het nog geen eens gehad over de voorraad, de... Absoluut zeer tevreden ! Duidelijk overzichtelijke webwinkel en een heel breed assortiment, dat ook nog eens uitermate goed geprijsd is ! En dan heb ik het nog geen eens gehad over de voorraad, de verzending en de levering. Ik kon me niks meer wensen, in 1 woord simpelweg GE-WEL-DIG ! Dankjewel ABC Kantoormeubelen, tot de volgende order/bestelling !

Voorraad, prijs, kwaliteit, levering

Van bestelling tot levering is alles prima verlopen. Ook nu na enkele weken ben ik nog erg tevreden met mijn aankoop. Mijn complimenten!

Goede persoonlijke service, snelle levertijd

Mono

Makkelijk en snel mijn kantoor in kunnen richten. Het ziet er weer super uit!

Ze denken met je mee en geven je goede opties ( Had zelf nog een kleine verandering later toe gepast en dat kon gelukkig goed worden opgelost. Er werd goed mee gedacht, dank jullie wel!)

Victor den Boer

Het bestellen is heel makkelijk op de webshop en bestel opties zijn heel duidelijk en makkelijk en zeer snel geleverd echt één en al lof

De duidelijke webshop

J. Witte

Prima service

Communucatie vam begin tot eind als fijn ervaren. Het order proces is van het begin tot eind duidelijk.

W. Kalkman

Professioneel met een goede dosis klantvriendelijkheid

Juiste uitstraling en het mee willen denken met de klant

Belastingadviseur in Rotterdam

Inrichting twee kantoorunits.

Overzichtelijk en klantvriendelijk. Levering ongekend snel, top !

Snelle levering en zeer klantvriendelijk

Ziggy

Perfecte ondersteuning en klantvriendelijkheid bij het aankopen van een kantoor inrichting voor mijn kantoor.

Het bedrijf is super klant vriendelijk en zorgt voor een uitstekende service!
Het bedrijf is super klant vriendelijk en zorgt voor een uitstekende service!
Er werd binnen 2 dagen om mijn mail geantwoord met een telefoon gesprek en ook na afloop van de order heb ik nog een gesprek gehad met de vraag of alles naar wens is en of zij verder nog iets konden betekenen voor mij. Zeer tevreden.