Annelies Pieters

Top bedrijf!Is duidelijk in communiceren.Lost problemen snel op. Dit bedrijf is zeer klantvriendelijk dat zien we niet vaak meer.Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

communicatie, klantvriendelijkheid

Emir

Heel erg klantvriendelijk. snelle levering. zou hier vaker producten bestellen

snelle levering

EAUXG

Goede zakelijke service

Service, Professioneel en snel

Henk van Geelen

Klantgericht en accuraat

Goede en duidelijke communicatie over het leveringsproces. Bijzonder vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

van den Heuvel

In eerste instantie lijkt het een fijn bedrijf, maar op het moment als je iets wilt retourneren of er iets ontbreekt bij de bestelling duurt het nu al 12 weken voordat er actie wordt ondernomen.... In eerste instantie lijkt het een fijn bedrijf, maar op het moment als je iets wilt retourneren of er iets ontbreekt bij de bestelling duurt het nu al 12 weken voordat er actie wordt ondernomen. Steeds beloofd men iets wat men niet na komt.

Vrij weinig

Fun Experts B.V.

Uit voorraad leverbaar is nog wel tot 10 werkdagen levertijd!

Vriendelijke Marith in de Chat

Bezorgers cq “monteurs” drama

Vriendelijk aan de telefoon, en begrip vol

Pelle

Mooi bureau gekocht, Super!

Contact met klanten, email met informatie. Levering keurig op tijd en in elkaar gezet.

Ben zeer tevreden

service

Boudouh

Zo hey, ze kwamen gewoon bij me aanbellen zonder iets afgesproken te hebben. Ze mochten blij zijn dat ik op dat moment thuis was! Voor de rest was bijna alles prima. Volgens mij zat er geen... Zo hey, ze kwamen gewoon bij me aanbellen zonder iets afgesproken te hebben. Ze mochten blij zijn dat ik op dat moment thuis was! Voor de rest was bijna alles prima. Volgens mij zat er geen handleiding bijgeleverd. Ik weet dus nog steeds niet hoe die balk (adjustable beam) gemonteerd moet worden. Heel aardig van meneer om die tafelblad naar boven te sjouwen.