Andrea Bakkeren

Binnen 2 uur na het eerste contact keurig mijn pakket afgeleverd op locatie. Goede service en zeer snelle levering, vriendelijk personeel.

Peggy Beckers

Net mijn meubels bezorgd😀.....zeer tevreden, en meer gedaan dan was afgesproken!
Ik ben vol lof over riggokoerierdienst🙂🙂🙂

Bert Bouma

Chris de Chaufeur van Swift heeft weer een zeer kwetsbaar kunstwerk keurig bezorgd, fijne vriendelijke nette persoon topper

Smits

Top service, pakket snel opgehaald en netjes bezorgd

Lodewikus Beton

Wij zijn zeer tevreden over de service van AB Sneltransport

ITW eae

Prima geholpen vandaag, wanneer je snel iets van A naar B wilt hebben is dit meestal onverwacht en is het prettig werken met een partner die snel en accuraat reageerd !

d.

Verschrikkelijk bedrijf, bij ons in de wijk staat een vrachtwagen geparkeerd (schuin en in de weg) terwijl deze parkeerplaatsen alleen bedoeld zijn voor de bewoners. ik bel naar de klantenservice en... Verschrikkelijk bedrijf, bij ons in de wijk staat een vrachtwagen geparkeerd (schuin en in de weg) terwijl deze parkeerplaatsen alleen bedoeld zijn voor de bewoners. ik bel naar de klantenservice en krijg een agressieve man aan de lijn die mij verteld dat hij daar gewoon mag staan. kortom vreselijke klantenservice en slecht bedrijf!

Maciej

Excellent and responsive contact as well as transport quality. Fully recommend this as a reliable partner!