Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Max en Esther

Een plezier om met dit bedrijf te werken. Deze mensen gun je gewoon de opdracht.
Intro gesprek, het hele advies, het opmeten en het maken van mallen vanwege de zeer complexe situatie. Het is allemaal zeer professioneel en door mensen gedaan met passie voor hun werk. Het eindresultaat? Zo mooi als je het in je droom voorstelt.

Vakmensen met passie zijn niet te overtroeven. Houden zo.

In dit geval is iedere verandering misschien wel een verslechtering! Gewoon houden zo!

Dallinga

Helaas kan ik niet zo enthousiast zijn over de Aanrechtbladen Fabriek.
Helaas kan ik niet zo enthousiast zijn over de Aanrechtbladen Fabriek.
Begin januari na een goed gesprek en uitleg een blad besteld en al snel een datum van opmeten en daarna een datum van plaatsing afgesproken.
Bij de levering bleek dat niet het juiste blad ( de dikte klopte niet, het was te dun) was gemaakt.
Blad dus retour AFB. Dezelfde dag een telefoontje dat de inkoper er niet was en dat er nog geen nieuw blad besteld kon worden. Ook nog telefonisch contact gehad met Cees over een oplossing.
Wij wilden de oorspronkelijk bestelde blad dikte en dat zou geregeld worden( dachten we)
Na een week maar eens gemaild hoe de planning zou zijn, géén reactie. Daarna maar gebeld.
Blad zou nog in februari geleverd worden. (order 3 januari) Een week voor de 2e levering gemaild voor de exacte tijd en datum. Géén reactie. Weer gebeld….. Cees gaf ons op alle kritiek gelijk……..maar kon geen enkele indicatie geven voor levering. Daar schiet je dus niets mee op. Nu bijna 4 weken zonder aanrechtblad en nog geen zicht wanneer het komt.
Kortom…..Fouten kunnen gemaakt worden, maar loop dan een stap harder en verschuil je niet! Communicatie ronduit slecht!
Wordt vervolgd………..

Wanneer er door het bedrijf een fout gemaakt wordt, probeer dan niet de klant het gevoel te geven dat die iets niet goed heeft gedaan.
Reageer op mails! neem zelf initiatief en geef de...
Reageer op mails! neem zelf initiatief en geef de actiepunten door.

Marcella

Wij zijn onwijs geholpen door Cees. Ons eilandkeukenblad is ontzettend strak gelegd. We konden Cees voor vragen of afspraken altijd goed bereiken en en de service was gewoon top! De keuze aan bladen... Wij zijn onwijs geholpen door Cees. Ons eilandkeukenblad is ontzettend strak gelegd. We konden Cees voor vragen of afspraken altijd goed bereiken en en de service was gewoon top! De keuze aan bladen was heel erg groot. Wij raden iedereen aan om hier je keukenblad te kopen!

Service, communicatie, afspraken, levering.

Ervin

We zijn zeer goed geholpen bij ABF. Cees is erg vriendelijk en open en denkt graag mee.
we hebben een mooi blad gekregen tegen een redelijke prijs.

plaatsing vond netjes plaats op...
we hebben een mooi blad gekregen tegen een redelijke prijs.

plaatsing vond netjes plaats op afgesproken dag.

Na plaatsing bleek er hier en daar een scherp randje op de randen van het blad. dit is keurig door ABF verholpen.

De plaatsing van het blad was het enig minpunt. Ik was verbaasd dat er maar twee man kwam aangezien het blad ruim 200kg weegt. met pijn en moeite hebben ze het blad er op gekregen. hierdoor zijn de muurtjes tussen de kastjes beschadigd geraakt. dit heb ik zelf verholpen. dus mijn tip aan ABF stuur wat meer monteurs om het blad te plaatsen. het blad had ook op mijn nieuw aangelegde tegelvloer kunnen vallen.

klantvriendelijkheid

Tip voor Cees. Na het sluiten van de deal hadden we het gevoel dat je ons zo snel mogelijk uit de zaak wilde hebben.
Waarschijnlijk was dat niet zo maar dat gevoel was er wel. neem wat meer...
Waarschijnlijk was dat niet zo maar dat gevoel was er wel. neem wat meer tijd om de aankoop netjes af te ronden.
Op deze manier hadden wij toch wat twijfels of we er goed aan hadden gedaan om de deal te sluiten.

Achteraf gezien gelukkig waren de zorgen onterecht.
Dus wat meer tijd voor afsluiting zorgt voor een iets prettiger gevoel bij de klant.

Liza

De service is echt super, ze bereiden zich goed voor, leggen veel uit. Aardig, transparant en behulpzaam. Denken mee. Na een totale verbouwing van ons huis vele verbouwmensen over de vloer gehad, en... De service is echt super, ze bereiden zich goed voor, leggen veel uit. Aardig, transparant en behulpzaam. Denken mee. Na een totale verbouwing van ons huis vele verbouwmensen over de vloer gehad, en deze vakmannen waren een verademing in communicatie en stiptheid. Daarnaast betaal je ook nog eens een leuke prijs voor een kwalitatief hoogwaardig product. Veel dank heren

a.smits

Prachtig op maat gezaagd blad,schitterende kleuren.

goede service

Willem Sluimer

Zelfs na garantie periode TOP Service !
Zelfs na garantie periode TOP Service !
Door beschadiging van ons aanrechtblad ( gestoten ? Iets op gevallen ? ) zagen we dat er een stukje van het blad afgebroken was. Ik wist dat dit geen garantie meer is,maar toch contact opgenomen met Cees van ABF. In no-time had Cees een vakman /expert geregeld om dit "nare plekje" te herstellen. Vooraf werd ik gebeld voor afspraak , en de kostprijs. De kostprijs werd bepaald door een duidelijke foto die ik opgestuurd had. Er werd duidelijk vooraf verteld dat het nooit onzichtbaar hersteld wordt. Inmiddels ( nu 2 oktober) is het aanrechtblad hersteld door " de juiste vakman met de juiste materialen bij zich " Voor een hele nette acceptabele prijs (je) is het perfect hersteld! Niets meer van te zien : je moet het met een loep zoeken wat nergens goed voor is. Alle lof voor de super regelaar van ABF Cees!

Alleen maar sterke punten.

Geen verbeterpunten : gaat perfect zo !

Wilma

No-nonsence mentaliteit, een echte aanrader

tussen je keuze maken, inmeten van het blad, en het plaatsen zit een heel kort tijdsbestek, zeer snel geleverd

tot op heden heb ik alleen maar positieve mensen meegemaakt, die allen zeer vriendelijk zijn

Conny Gouzij

Heel mooi natuursteen aanrechtblad gekocht. Mooi afgewerkt. Ook het plaatsen van het blad ging netjes. Hans en Marcel zijn echt voorzichtig met je spullen en werken met beleid. Het resultaat mag er... Heel mooi natuursteen aanrechtblad gekocht. Mooi afgewerkt. Ook het plaatsen van het blad ging netjes. Hans en Marcel zijn echt voorzichtig met je spullen en werken met beleid. Het resultaat mag er dan ook zijn. Een geweldig blad dat er prachtig uitziet. Ook het afkitten is netjes gedaan. Hulde!

Netjes afgewerkte bladen, met zorg gemaakt.

Ik kan even niets bedenken