Mark

Professionele en prettige begeleiding bij de aankoop van mijn eerste huis

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Niets, ik ben goed geholpen.

Peter

Als hlup ingeschakeld bij het kopen van mijn eerste huis, is zeer goed bevallen en heeft mij veel tijd en moeite bespaard.

Joris en Willemijn

Wij hebben Philip gevraagd ons te helpen bij de aankoop van ons 1e huis en dat is erg goed bevallen. Philips was altijd goed bereikbaar, is duidelijk in zijn uitleg, pro-actief en prettig in de... Wij hebben Philip gevraagd ons te helpen bij de aankoop van ons 1e huis en dat is erg goed bevallen. Philips was altijd goed bereikbaar, is duidelijk in zijn uitleg, pro-actief en prettig in de omgang. Mede dankzij Philip hebben we ons droomhuis voor een goede prijs weten te bemachtingen.

Niet van toepassing

Jordi van Eck

Wij zijn heel tevreden over het aankoop proces van ons 1e huis. In de toekomst zouden we ook zeker weer een beroep doen op Philip.

- Geen reden tot klagen.

Prima samenwerking gehad met de aankoopmakelaar. Hij had kennis van zaken, was communicatief sterk en wist ons er goed bij te houden. Heel blij met Philip!

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Niets; alles ging op rolletjes.

Rob

Voor het eerst een huis aangekocht. Goede en duidelijke informatie en hulp gekregen.

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Achteraf, doordat er meerdere bezichtigingen zijn gedaan, nog wat bij de kosten bijgekomen. Geen onredelijk bedrag gezien het werk, maar had het liever van te voren geweten.

Bas van Klinkenberg

De heer Koene heeft ons begeleid bij de aankoop van een jaren 30 pand in een gewilde residentiële wijk. Hij heeft daarbij het hele proces van a tot z begeleid. Het onderhandelingsresultaat was boven... De heer Koene heeft ons begeleid bij de aankoop van een jaren 30 pand in een gewilde residentiële wijk. Hij heeft daarbij het hele proces van a tot z begeleid. Het onderhandelingsresultaat was boven mijn verwachting, mede doordat hij ons met beide benen op de grond heeft weten te houden met een nuchtere aankooptaxatie, en doordat hij als buffer fungeerde tussen de (zeer bedreven) verkoopmakelaar en ons. De onderhandelingen zelf gingen snel en soepel.

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Geen vaste prijzen voor de diensten (behalve voor starters geloof ik) dus men moet eerst met een rasonderhandelaar gaan onderhandelen over zijn prijs...
Niet echt een verbeterpunt, maar...
Niet echt een verbeterpunt, maar tijdens de onderhandelingen hadden wij misschien iets meer coaching verwacht bij het nemen van beslissingen, hij liet de keuze om verder te gaan of een volgende stap te nemen echter uitdrukkelijk aan ons over en bleef daar zeer neutraal in.

Fleur Koene

Goede website, gedegen en eerlijk advies van de makelaar. Goed bereikbaar op cruciale momenten. Snelle actie nadat koop mondeling gesloten was.

Betere bereikbaarheid

Reactie Aankoopmakelaar Eindhoven:

Hartelijk dank voor jouw beoordeling, Fleur! Ik begrijp dat je het prima naar de zin hebt in je appartement! Met twee lieve poesjes als metgezellen.
groet,
Philip Koene

Pim Caris

Philip is een aardige, stipte en zeer doortastend individu. Zijn hulp bij het inspecteren van de woning, het aanleveren van een overzicht van benodigdheden én de onderhandelingen met de... Philip is een aardige, stipte en zeer doortastend individu. Zijn hulp bij het inspecteren van de woning, het aanleveren van een overzicht van benodigdheden én de onderhandelingen met de verkoopmakelaar zijn ons enorm goed bevallen. Daarnaast heeft Philip ons in contact gebracht met een taxateur, hypotheekverstrekker en notaris, die ons ook allen bevielen. Een aanrader!

Geen!

Suus Drenth

Erg prettig, correct, discreet, vriendelijk.

Ervaring, kunde, mensenkennis, sympathie