Mink

Fijne ervaring waar wij tijdens het proces van ons eerste huis duidelijk tekst en uitleg kregen wat hier bij kwam kijken.
Duidelijke communicatie en begeleiding waardoor we het 1ste huis waar...
Duidelijke communicatie en begeleiding waardoor we het 1ste huis waar we op boden ook hebben kunnen kopen.
Erg tevreden dus.

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Voelt goed aan waar behoefte is bij zijn klanten.

Marciano Darson

De Heer Koene is een heel ervaren en professionele makelaar maar wel met oog voor de persoonlijke situatie en wensen. We zijn van A tot Z zeer goed geholpen.

Philip Koene

Het zoeken naar een appartement in Eindhoven wilde niet vlotten. Wij hadden specifieke wensen die moeilijk invulbaar waren. Na een vervelende ervaring bij een andere makelaar uit Eindhoven zijn we... Het zoeken naar een appartement in Eindhoven wilde niet vlotten. Wij hadden specifieke wensen die moeilijk invulbaar waren. Na een vervelende ervaring bij een andere makelaar uit Eindhoven zijn we op zoek gagaan naar een betrouwbare aankoopmakelaar met veel kennis van Eindhoven. Bij Philip Koene hadden we direct een "klik". Fijne vent die rustig luisterd en inventariseerd wat de wensen zijn. Altijd bereikbaar is en direct reageert bij vragen. Betrouwbaar en etisch is en afspraken na komt. Wij hebben inmiddels binnen ons budget ons droom appartement gevonden. Philip, heel harteijk bedankt!!

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Betrouwbaar, enorme marktkennis, komt afspraken na, reageert snel bij vragen

stijn van himste

Na het eerste contact heb ik op korte termijn iets leuks kunnen vinden, hij houdt rekening met jouw wensen en je kan er altijd heen om vragen te stellen. Veel advies gekregen en zelfs na de aankoop... Na het eerste contact heb ik op korte termijn iets leuks kunnen vinden, hij houdt rekening met jouw wensen en je kan er altijd heen om vragen te stellen. Veel advies gekregen en zelfs na de aankoop zijn we nog in contact geweest of alles naar wens was verlopen!

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Luistert goed, geeft goed advies en heel goed bereikbaar

Beste Stijn,
Dank voor jouw prachtige beoordeling. Daar ben ik blij mee. Heel veel plezier in jouw appartement!
Groet, Philip Koene
Aankoopmakelaar Eindhoven

We hadden een goede ervaring tijdens het kopen van onze woning. Philip was scherp op technische details en prijsonderhandeling en reageerde snel en correct. Daarnaast heeft het inhuren van Philip... We hadden een goede ervaring tijdens het kopen van onze woning. Philip was scherp op technische details en prijsonderhandeling en reageerde snel en correct. Daarnaast heeft het inhuren van Philip ons zeker geld opgeleverd door het verder omlaaghalen van de aankoopprijs dan dat we zelf hadden kunnen doen, hij was zijn salaris dus zeker waard.

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

scherp en kritisch op huizen en prijzen.

Philip heeft ons met veel deskundigheid door het aankoopproces van ons eerste huis geleid. Wij hebben samen met hem op drie huizen geboden. Hij was heel duidelijk in zijn inschatting van de waarde... Philip heeft ons met veel deskundigheid door het aankoopproces van ons eerste huis geleid. Wij hebben samen met hem op drie huizen geboden. Hij was heel duidelijk in zijn inschatting van de waarde van elk huis en heeft ons beschermt voor overhaast overbieden in een tijd van enorme drukte op de huizenmarkt. Uiteindelijk zijn wij met zijn hulp erin geslaagd om ons huis tegen een goede prijs te kopen.

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Heldere communicatie, begrip voor persoonlijke wensen

W. van der Put

We hebben prima begeleiding ontvangen tijdens de aankoop van ons nieuwe huis.
Dankzij de aankoopmakelaar hebben we duizenden euro's bespaard en hebben we goed advies gehad

Rustige en duidelijke begeleiding bij de aankoop van een huis
Goed advies over alle zaken rondom de aankoop, zoals bv. een bouwkundig onderzoek.
zeer goed onderhandeld over de...
Rustige en duidelijke begeleiding bij de aankoop van een huis
zeer goed onderhandeld over de aankoopprijs

Geachte opdrachtgever,
dank voor de mooie review. Daar ben ik uiteraard heel blij mee. Nogmaals dank voor het vertrouwen en heel veel plezier in jullie nieuwe huis!
Groet, Philip...
Geachte opdrachtgever,
Groet, Philip Koene
Aankoopmakelaar Eindhoven

Mevr. T uit Eindhoven

Philip heeft mij prima geholpen bij de aankoop van mijn eerste huis. Ik heb zelf van tevoren online een hoop informatie over het kopen van een huis opgezocht. Maar ik kocht alleen en ik vond het... Philip heeft mij prima geholpen bij de aankoop van mijn eerste huis. Ik heb zelf van tevoren online een hoop informatie over het kopen van een huis opgezocht. Maar ik kocht alleen en ik vond het prettig dat ik kon overleggen met een deskundig iemand. Dat hij mee keek en me op zaken wist te wijzen waar ik zelf nog niet aan had gedacht of advies gaf over dingen waar ik over twijfelde.
In mijn geval was er geen sprake van een onderhandeling in termen van minder van de vraagprijs krijgen, daar was de situatie ook niet naar en dat verwachte ik ook niet. De onderhandelingsvaardigheden kan ik eigenlijk dus niet goed beoordelen.

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Wellicht goed om de (gewenste) rolverdeling op voorhand af te stemmen, de ene koper wil meer zelf doen dan de ander.

Reactie Aankoopmakelaar Eindhoven:

Beste S, dank voor je beoordeling. Ik ben er uiteraard heel erg blij mee! Ik wens je heel veel geluk en woonplezier in jouw nieuwe huis. Warme groet, Philip Koene

Nick

Top service

Geen verbeterpunten.

Reactie Aankoopmakelaar Eindhoven:

Dank je Nick, voor de beoordeling. Veel plezier in je nieuwe woning. En nogmaals, dank voor het in mij gestelde vertrouwen.

Philip Koene

Prettig en snelle service