Irmgard Leijtens

In 2020, het 'Coronajaar' ben ik begonnen met de zoektocht naar mijn eerste eigen koopwoning. Ontzettend blij met Philip die mij in deze overspannen huizenmarkt op zeer prettige wijze heeft... In 2020, het 'Coronajaar' ben ik begonnen met de zoektocht naar mijn eerste eigen koopwoning. Ontzettend blij met Philip die mij in deze overspannen huizenmarkt op zeer prettige wijze heeft bijgestaan. Snel bereikbaar, waardoor er ook de mogelijkheid was tot snel schakelen. Geen overbodige luxe in deze tijd waarbinnen binnen absurd korte tijd een bod uitgebracht diende te worden. Philip is accuraat, zorgvuldig, nuchter, toegankelijk met de nodige humor; kortom een fijn mens om mee samen te werken! Gi-ga-gantisch blij met mijn nieuwe woning!

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Accuraat, zorgvuldig, zeer toegankelijk, prettig mens.

Paula

Door met Aankoopmakelaar Eindhoven te werken heb ik goed onderbouwd een heel fijn huis in Eindhoven kunnen kopen.
Naast de kennis en kunde van Philip Koene, die hierin heel veel waarde hebben toegevoegd, was het ook een heel prettige samenwerking.

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Houdt jouw belangen als koper scherp, informatief in het proces, prettige samenwerking, grote regio kennis, actiegericht en flexibel

Wim ten Broeke

Philip heeft ons nu voor de 2e maal geholpen met de aanschaf van een appartement. Opnieuw zijn wij heel tevreden met het behaalde resultaat. Ondanks speciale omstandigheden is het toch weer gelukt... Philip heeft ons nu voor de 2e maal geholpen met de aanschaf van een appartement. Opnieuw zijn wij heel tevreden met het behaalde resultaat. Ondanks speciale omstandigheden is het toch weer gelukt en ruim onder de vraagprijs. Een mooie verdienste zeker in deze tijd.

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Kent de markt als geen ander en weet hoe het spel gespeeld moet worden.

E.

Wij hadden Philip ingeschakeld om voor ons als aankoopmakelaar op te treden. Wij zochten een huis in Eindhoven, maar we merkten als snel dat je in deze overspannen huizenmarkt echt iemand nodig hebt... Wij hadden Philip ingeschakeld om voor ons als aankoopmakelaar op te treden. Wij zochten een huis in Eindhoven, maar we merkten als snel dat je in deze overspannen huizenmarkt echt iemand nodig hebt die kennis van zaken heeft. Want in de meeste gevallen moet je een ‘bod bij inschrijving’ doen en dat is toch best wel moeilijk, want je moet meteen al je kaarten op tafel leggen. Er is meestal geen mogelijkheid om te onderhandelen. Hoeveel moet je bieden?
Philip heeft enorm veel data tot zijn beschikking en kan zelfs op buurt/ postcodeniveau de waarde van een huis bepalen.
Uiteindelijk zijn wij geslaagd en hebben een huis gekocht in Oerle. Ook nu moesten wij een bod bij inschrijving doen, dus het was zaak om het bod met voorwaarden zo scherp mogelijk te formuleren.

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Wij zijn blij dat wij Aankoopmakelaar Eindhoven Philip Koene hebben ingeschakeld. Een aanrader!

Sander Wijkman

Philip is zeer kundig en gaat nauwgezet te werk. Het aankoopproces is vlot en succesvol verlopen.

Kundig
Goede communicatie
Efficiënt
Effectief

Reactie Aankoopmakelaar Eindhoven:

Hallo Sander, dank voor jouw review. In de huidige woningmarkt in regio Eindhoven - en dus ook in Son en Breugel - moet je er als koper en aankoopmakelaar snel bij zijn en snel kunnen schakelen.... Hallo Sander, dank voor jouw review. In de huidige woningmarkt in regio Eindhoven - en dus ook in Son en Breugel - moet je er als koper en aankoopmakelaar snel bij zijn en snel kunnen schakelen. Zowel met het aanvragen van de bezichtiging, een bod doen en koopakte tekenen. Pas dan kan je rustig ademhalen als koper....
Dank voor de prettige samenwerking en een hele fijne tijd in jullie nieuwe huis in Son!
Groet,
Philip Koene RMT
Aankoopmakelaar Eindhoven

Gwen Wijman

Dankzij Philip hebben wij ondanks de overspannen woningmarkt van Eindhoven onze woning onder vraagprijs kunnen aankopen. En dat op een gewilde locatie net buiten de ring!

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Goede onderhandeling, kennis van zaken, netwerk in Eindhoven

Avanish and Deepthi

I would want to thank Philip for helping us out throughout the House Hunting process. He helped my wife and me to graciously occupy our new house, right from exploration to the bidding process. We... I would want to thank Philip for helping us out throughout the House Hunting process. He helped my wife and me to graciously occupy our new house, right from exploration to the bidding process. We cannot thank enough for the accomplishment of owning the house at a price that wouldn't have been possible without your bidding skills. Being in the process for months could be challenging and also frustrating, but so not, if you have someone like Philip motivating you to stay in the game. Thanks for your effort, Philip! We are happy to recommend you (have already done so).

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Experienced, Man in the game, Helpful, Very friendly, Motivating, Shows no weakness.

Ruud Klaver

Philip is zeker een aanrader om als aankoopmakelaar te kiezen! Heel erg vriendelijk, open, humoristisch, brengt mensen snel op hun gemak maar is bovenal erg professioneel en heeft kijk op de zaken.... Philip is zeker een aanrader om als aankoopmakelaar te kiezen! Heel erg vriendelijk, open, humoristisch, brengt mensen snel op hun gemak maar is bovenal erg professioneel en heeft kijk op de zaken. Tijdens de bezichtiging kijkt hij naar de details, vraagt goed door over zaken waar ik niet bij nagedacht had en bleef ook kritisch kijken of tijdens de oplevering alles wel naar behoren werkte. Hij is snel bereikbaar en maakt tijd voor je vrij. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Professioneel, humoristisch, sociaal, kritisch, makkelijk bereikbaar, onderneemt snel actie.

Reactie Aankoopmakelaar Eindhoven:

Beste Ruud,
Dank voor je prachtige review. Ik ben er natuurlijk heel blij mee.
Beste Ruud,
Dank voor je prachtige review. Ik ben er natuurlijk heel blij mee.
Het is in deze tijd voor starters op de woningmarkt niet makkelijk een huis te kopen. Wij zijn er samen in geslaagd de koop te doen. Ik zag al direct dat jij het huis graag wilde hebben, ondanks het feit dat er best wel wat aan moest gebeuren.
Complimenten ook voor jou, omdat jij voordat je actief ging zoeken financieel alles al op een rij had gezet en dus direct kon toeslaan. Zo hoort het eigenlijk. De hypotheek was dan ook snel geregeld.
Heel veel plezier in jouw woning, Ruud!
Philip Koene
Aankoopmakelaar Eindhoven

Hanna

Wij hadden op zeer korte termijn een aankoopmakelaar nodig. Philip was hierbij zeer behulpzaam. Hij was bereid om onze eerste gesprekken digitaal te doen. Dankzij hem hebben we het eerste huis waar... Wij hadden op zeer korte termijn een aankoopmakelaar nodig. Philip was hierbij zeer behulpzaam. Hij was bereid om onze eerste gesprekken digitaal te doen. Dankzij hem hebben we het eerste huis waar we op hebben geboden gekregen, en voor een prijs die lager uitviel dan we hadden verwacht.

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Heeft kennis van zijn vak, flexibel, vriendelijk in de omgang

chanchal

We just bought property with Philip help.
Philip helped us in all possible ways. he guided us with all procedures in details. Philip was always available to answer all our queries.
if...
We just bought property with Philip help.
if you have a problem Philip will find a solution for it.
not only buying property Philip did helped us in getting our initial Utility connections.
Philip not only good at his work he is a great human being always ready to help.

if you are an Expat and looking to buy any property i would highly recommend Philip.

Sterke punten van Aankoopmakelaar Eindhoven

Philip has very detailed understanding of legal procedures.