9.5/10

Cornelis van Putten | RAM Mounts Benelux

Het is fijn werken met AAA Display, na het inventariseren van onze behoefte kwam snel het advies van de Easystand. Dit is echt de eerste stand die zonder gereedschap zelf snel en makkelijk is op te...

Easystand is snel en eenvoudig neer te zetten en geeft veel mogelijkheden qua indeling en uitstraling.

Universiteit Maastricht/Utrecht

Snelle terugkoppeling op mails, levering keurig op tijd

Mogelijk een goed idee om in de toekomst posterborden op wieljes te leveren? Dat verplaatst wat makkelijker.

Harmony Relocation B.V.

Goede ervaring met AAA Display. Snelle opvolging en de geleverde banners zijn prachtig.

Directe opvolging

Politie Leuven

De levering verloopt vlot. Na de melding dat een van de panelen beschadigd was, hebben wij heel snel een nieuw paneel ontvangen. Ook de samenwerking voor de aanmaak van het baliedoek verliep...

Harmony Relocation B.V.

Heel positief! Leuk bedrijf met mooie producten passend bij mijn wensen.

Fijne mensen, goed meedenken en erg kundig. Mooie materialen!

Geen..

Fontys Hogeschool ICT

Reactie liet even op zich wachten. Maar toen er eenmaal contact was gelegd ging het heel erg snel.
Telefonisch advies was Top! Duidelijk. Je weet wat je koopt.

Snel handelen, klantvriendelijk. Eigenlijk precies wat je van een goedlopend bedrijf verwacht.

Informatie aanvragen via site verbeteren.

Stadsarchief Gemeente Vlaardingen

Onlangs met spoed (vanwege niet meer toonbare oude expositie-panelen en op korte termijn geplande expositie) 12 panelen met toebehoren besteld.
Zeer snel, adequaat en deskundig geholpen. Alle...

Vanwege mijn haast, heeft AAA Display op een vrijdagmiddag onmiddellijk productie- en leveringsproces in werking gesteld, waardoor het bestelde niet pas na de gebruikelijke 10 werkdagen, maar al op de 6e werkdag kon worden afgeleverd.

De panelen, incl. bevestigingsmaterialen, bleken (in tegenstelling tot hun voorgangers) buitengewoon eenvoudig in elkaar te zetten.

Correcte en verbluffend snelle afhandeling door Manager Sales & Marketing, ook buiten de 'normale kantoortijden'.

niet

Schouwburg Het Park

Eerder contact over het inhuren van expositiepanelen. Toen ging de opdracht helaas niet door. Door het goede contact onlangs weer een offerte gevraagd en deze is omgezet in een reservering.

Snelle reactie op de aanvraag

Nee, zou het niet weten

Freijser / ERIKS bv

Prima service en snelle levering

Duidelijke productinformatie en uitgebreid assortiment.

Pathé Haarlem

Erg goed geholpen! Top.

Ik heb aangegeven wat ik nodig had, en Monique heeft mij geweldig geholpen, daarnaast een stuk goedkoper dan bij de andere bedrijven waar ik heb gekeken.