9.5/10

Harmony Relocation B.V.

Heel positief! Leuk bedrijf met mooie producten passend bij mijn wensen.

Fijne mensen, goed meedenken en erg kundig. Mooie materialen!

Geen..

Fontys Hogeschool ICT

Reactie liet even op zich wachten. Maar toen er eenmaal contact was gelegd ging het heel erg snel.
Telefonisch advies was Top! Duidelijk. Je weet wat je koopt.

Snel handelen, klantvriendelijk. Eigenlijk precies wat je van een goedlopend bedrijf verwacht.

Informatie aanvragen via site verbeteren.

Stadsarchief Gemeente Vlaardingen

Onlangs met spoed (vanwege niet meer toonbare oude expositie-panelen en op korte termijn geplande expositie) 12 panelen met toebehoren besteld.
Zeer snel, adequaat en deskundig geholpen. Alle...

Vanwege mijn haast, heeft AAA Display op een vrijdagmiddag onmiddellijk productie- en leveringsproces in werking gesteld, waardoor het bestelde niet pas na de gebruikelijke 10 werkdagen, maar al op de 6e werkdag kon worden afgeleverd.

De panelen, incl. bevestigingsmaterialen, bleken (in tegenstelling tot hun voorgangers) buitengewoon eenvoudig in elkaar te zetten.

Correcte en verbluffend snelle afhandeling door Manager Sales & Marketing, ook buiten de 'normale kantoortijden'.

niet

Schouwburg Het Park

Eerder contact over het inhuren van expositiepanelen. Toen ging de opdracht helaas niet door. Door het goede contact onlangs weer een offerte gevraagd en deze is omgezet in een reservering.

Snelle reactie op de aanvraag

Nee, zou het niet weten

Freijser / ERIKS bv

Prima service en snelle levering

Duidelijke productinformatie en uitgebreid assortiment.

Pathé Haarlem

Erg goed geholpen! Top.

Ik heb aangegeven wat ik nodig had, en Monique heeft mij geweldig geholpen, daarnaast een stuk goedkoper dan bij de andere bedrijven waar ik heb gekeken.

Diamond Point

Prettige en duidelijke communicatie, tijdige levering, tevreden over het geleverde product.

Service en productkwaliteit

Website opknappen, bestelgemak vergroten.

Moniek Morsink / St.Antonius Ziekenhuis

Zeer prettig, denken met alle plezier mee over de mogelijkheden/wensen.
Goede adviezen en zeer goede service (zeker gezien de deadline die we hadden).

Meedenken met de klant. Goede en snelle terugkoppelingen, zowel per mail als telefoon.

Kim van Polanen/ Just

Fijne ervaring. AAA Display neemt de tijd om je te vertellen over de eigenschappen van de producten en leveren goed advies.

Erg fijn is dat de producten te zien zijn in de showroom. Ook het snelle contact werkt goed.
De hulp bij het kiezen en bestellen van het product heeft ons erg geholpen.

nvt

Lighthouse IP

Hebben zowel een pop-up beursstand als een aantal rollups bested bij AAA.

Snelle service, goede kwaliteit, gebalanceerde prijs-kwaliteit verhouding