Roanne

Alles verliep precies zo als aangegeven. Wij zijn dus zeer tevreden hoe alles ging. Voor de terugweg werd ook goed aangegeven waar we moesten gaan staan om opgehaald te worden en dat ging ook... Alles verliep precies zo als aangegeven. Wij zijn dus zeer tevreden hoe alles ging. Voor de terugweg werd ook goed aangegeven waar we moesten gaan staan om opgehaald te worden en dat ging ook vlekkeloos. Voor ons dus voor herhaling vatbaar wanneer we weer een keer vanaf Schiphol vliegen.

Uitstekend geregeld. De slagboom ging dankzij de camera met nummerplaatherkenning automatisch open. Even op het busje wachten en in no time kwamen we op de luchthaven aan.
Bij onze thuiskomst...
Bij onze thuiskomst idem dito. Even telefoneren naar Via en bij het buitenkomen was er al een busje aanwezig.
Geen gedoe met documenten. Je parkeert de auto zelf en neemt de sleutel mee. Bij vertrek ging de slagboom weer vanzelf open en in no time weer op weg naar huis.

Koster

Prima geregeld bij A4 parking!

Heel erg fijn

Fijne snelle (haal/breng)service, goed contact & prettig parkeerterrein!

Prima opzet, auto staat geparkeerd en je wordt naar de luchthaven gebracht.

Fred

Uitstekende service

Rob de Jong

vriendelijk en behulpzaam personeel .
Hoef niet lang te wachten op vervoer