Via internet geregeld wat prima verliep, duidelijke informatie en bij aanpassing situatie makkelijk te regelen. Kentekenherkenning werkt prima, binnen no time stond ons vervoer klaar. Chauffeurs... Via internet geregeld wat prima verliep, duidelijke informatie en bij aanpassing situatie makkelijk te regelen. Kentekenherkenning werkt prima, binnen no time stond ons vervoer klaar. Chauffeurs zijn klantgericht en behulpzaam, rijden keurig. Bij terugreis het aangeboden tel.nr gebeld en de taxi stond klaar voordat wij bij de uitgang waren.

marije van betuw

Super geregeld. Fijne service en het is zelfs nog makkelijker dan parkeren op Schiphol

Rob

Prima service, kan bijna niet makkelijker.

Goed bereikbaar, goede service.

Mevr. Puts

Zeer vlotte en prettige behandeling zowel bij vertrek als bij mijn terugkomst beide keren was midden in de nacht maar ik heb amper hoeven te wachten

Super. Werkt als een trein, prettige mensen en alles is goed verlopen.

Roanne

Alles verliep precies zo als aangegeven. Wij zijn dus zeer tevreden hoe alles ging. Voor de terugweg werd ook goed aangegeven waar we moesten gaan staan om opgehaald te worden en dat ging ook... Alles verliep precies zo als aangegeven. Wij zijn dus zeer tevreden hoe alles ging. Voor de terugweg werd ook goed aangegeven waar we moesten gaan staan om opgehaald te worden en dat ging ook vlekkeloos. Voor ons dus voor herhaling vatbaar wanneer we weer een keer vanaf Schiphol vliegen.