Manuel Kaiser -

Alles super

De Smet Ivan

Verlengd lang verblijf van bijna 3 maanden door corona crisis. Perfect verlopen zowel voor verblijf, contact tijdens en bij het verlaten van de parking. Netjes opgewacht op luchthaven EN begeleiding... Verlengd lang verblijf van bijna 3 maanden door corona crisis. Perfect verlopen zowel voor verblijf, contact tijdens en bij het verlaten van de parking. Netjes opgewacht op luchthaven EN begeleiding naar auto die eventueel met platte batterij zou zijn.Dat noem ik een voorbeeld service.

Zeer goed tegen het perfecte aan

Frank Janssen

Het was super.

Rene

Service top, zeer efficiënt met ophalen en wegbrengen

Prima eerste keer ervaring

Via internet geregeld wat prima verliep, duidelijke informatie en bij aanpassing situatie makkelijk te regelen. Kentekenherkenning werkt prima, binnen no time stond ons vervoer klaar. Chauffeurs... Via internet geregeld wat prima verliep, duidelijke informatie en bij aanpassing situatie makkelijk te regelen. Kentekenherkenning werkt prima, binnen no time stond ons vervoer klaar. Chauffeurs zijn klantgericht en behulpzaam, rijden keurig. Bij terugreis het aangeboden tel.nr gebeld en de taxi stond klaar voordat wij bij de uitgang waren.