Wij zijn blij dat we geweest zijn. Goede en gezellige arts, leuke dames, uitstekende service. Botox en filler behandeling gehad en allebei in 1 x gelukt.
Wij raden A&A Clinic zeker aan.

Ruby

Super goed geholpen. Tevreden met resultaten.

Clara

Lovely people with great service. I am very happy I went inside and very happy with my Botox treatment.

Ik ben goed geholpen. Ik ben zeer tevreden en raad het iedereen aan.

Ik ben ontzettend blij met het resultaat. Ik had gekozen voor een botoxbehandeling van de fronsrimpels. Het resultaat is precies wat ik beoogd had. Ik ben zeer tevreden. AA Clinic zal ik zeker... Ik ben ontzettend blij met het resultaat. Ik had gekozen voor een botoxbehandeling van de fronsrimpels. Het resultaat is precies wat ik beoogd had. Ik ben zeer tevreden. AA Clinic zal ik zeker aanbevelen.

Zeer tevreden met de behandelingen bij A&A Clinic.

Nooralie

Ik ben zo blij dat ik A&A Clinic heb gevonden want het is zeker waard om erheen te gaan. Ik heb me vaker laten behandelen bij een arts die bij mijn kapper kwam en sorry hoor maar hij deed maar waar... Ik ben zo blij dat ik A&A Clinic heb gevonden want het is zeker waard om erheen te gaan. Ik heb me vaker laten behandelen bij een arts die bij mijn kapper kwam en sorry hoor maar hij deed maar waar hij zelf zin in had en wat hij zelf mooi vond.
Bij A&A Clinic ging ik om mijn traangoot te corrigeren, binnen half uurtje was ik klaar en kon het verschil gelijk zien. Nooit gedacht dat het effect gelijk zo mooi zou zijn. Ik ben heel tevreden en het ziet echt goed uit.
Wat een verschil tussen een arts met ervaring en passie voor het vak een arts in een kapperzaak die extra centjes wilt verdienen en niks van bakt.
Volgende afspraak mijn lippen corrigeren en extra contouren want deze arts is echt zo pietje precies. Echt een topper!

Mijn vriend en ik zijn spontaan langs geweest voor informatie en het was zo een fijn gesprek dat we beiden botox en filler behandelingen hebben genomen.
Tot nu toe zeer tevreden.

Ik heb veel aarzelingen en angsten gehad door alle horrorverhalen op internet om iets te doen met botox of fillers. En ondertussen enorm irriteren aan mijn wallen en vermoeide blik ( keer op keer... Ik heb veel aarzelingen en angsten gehad door alle horrorverhalen op internet om iets te doen met botox of fillers. En ondertussen enorm irriteren aan mijn wallen en vermoeide blik ( keer op keer aan mensen om me heen vertellen dat ik niet moet ben pffff).
Besloten om toch naar een gratis consult gesprek te gaan en ja hoor niet gedacht maar toch een tweede afspraak gemaakt voor behandeling. Vandaag voor het eerst wallen laten behandelen. Ik voelde niks van het prikken (verdovend crème gebruikt ;)) Het resultaat was gelijk zichtbaar zo fijn. Heel mooi gedaan.
Ik vond de behandelaren ook heel fijn en lief, deden hun werk met passie dat kon je voelen. Hele mooie praktijk en klantvriendelijk.
Ik zal niemand anders vertrouwen zoals deze artsen. Ik ben over mijn angsten heen en zie fris en fruitig uit dankzij A&A Clinic.

Zohra

Absoluut een super geweldige kliniek.
Het zelfde prijs als overal maar betere kwaliteit en zorg.
Zorgvuldig werk
Professioneel
Vriendelijk
Mooie praktijk Absoluut een super geweldige kliniek.
Het zelfde prijs als overal maar betere kwaliteit en zorg.
Zorgvuldig werk
Professioneel
Vriendelijk
Mooie praktijk

Ik word de nieuwe vaste klant!