Julia

* Uitstekend service
* Zeer goede arts
* Goede resultaten met filler behandeling
* Aangenaam ervaring
* Aanrader zeker

Eline

Ik sta er versteld van hoe mooi de contour van mijn gezicht is geworden. Heel heel blij met resultaten van mijn jukbeenderen en kaaklijn. Ik wist niet dat fillers zo een grote verschil kan maken.... Ik sta er versteld van hoe mooi de contour van mijn gezicht is geworden. Heel heel blij met resultaten van mijn jukbeenderen en kaaklijn. Ik wist niet dat fillers zo een grote verschil kan maken. Op advies van de arts hebben we het in 2 keer gedaan met een tussenpozen van een week.
Ik ben heel blij met hun werk en professionaliteit. Mooie kliniek.

Ongelofelijke resultaat! Op advies van arts heb ik combinatie van Botox en fillers gedaan. Wat een verrassend verschil ik zie eruit alsof ik van een lange uitgeruste vakantie van 5 jaar kom en niet... Ongelofelijke resultaat! Op advies van arts heb ik combinatie van Botox en fillers gedaan. Wat een verrassend verschil ik zie eruit alsof ik van een lange uitgeruste vakantie van 5 jaar kom en niet alleen zie ik er verfrissend uit maar voel ik mij ook geweldig. Heerlijk om naar de spiegel te kijken met dit verschil! En alles zit er natuurlijk uit!
Dank je wel A&A Clinic.

Ik heb mijn kin en kaaklijn laten accentueren met Juvederm volux. De resultaten zijn geweldig. Ik heb dit eerder gedaan met juvederm voluma maar daarvan werd het bij mij dik omdat ik veel vocht vast... Ik heb mijn kin en kaaklijn laten accentueren met Juvederm volux. De resultaten zijn geweldig. Ik heb dit eerder gedaan met juvederm voluma maar daarvan werd het bij mij dik omdat ik veel vocht vast houd.
Deze volux is erg strak en alles staat op zijn plaats. Super netjes gedaan ook. Een tevrede klant erbij !!!!

Mooie en schone kliniek. Elke keer ga ik strak en stralend weer naar huis. Altijd tevreden want de behandelingen worden met veel zorg gedaan. Ik voel me vanaf dag 1 al op mijn gemak bij deze... Mooie en schone kliniek. Elke keer ga ik strak en stralend weer naar huis. Altijd tevreden want de behandelingen worden met veel zorg gedaan. Ik voel me vanaf dag 1 al op mijn gemak bij deze kliniek.

Ik ben heel tevreden met de behandeling bij A&A Clinic. Eerlijke en professionele behandelaar. Nemen echt de tijd en zijn zelf erg kritisch om tot aan de minipuntjes alles perfect te doen. Elke keer... Ik ben heel tevreden met de behandeling bij A&A Clinic. Eerlijke en professionele behandelaar. Nemen echt de tijd en zijn zelf erg kritisch om tot aan de minipuntjes alles perfect te doen. Elke keer weer heel tevreden en dat mag ook gezegd worden.
Ik raad ze zeer aan.

Manon

Op aanraden van vriendin geweest om eens mijn boze blik weg te nemen. Ik ben best een vrolijk mens maar met hele diepe frons rimpel en hangende wenkbrauwen. Ik was inmiddels wel gewend geraakt dat... Op aanraden van vriendin geweest om eens mijn boze blik weg te nemen. Ik ben best een vrolijk mens maar met hele diepe frons rimpel en hangende wenkbrauwen. Ik was inmiddels wel gewend geraakt dat ik zo uitzie en had ook niet verwacht dat een botoxje of iets dergelijks daar tegenop zou kunnen. En chirurgisch zou ik nooit iets laten doen.
Maar toch ff voor een consult geweest (was niet van plan om gelijk iets te doen). Na uitgebreide uitleg en vertrouwen van de arts dat er wel iets aan te doen is, besloten om toch uit te proberen.
Botox geprikt 3 zone (zou het effect pas na 2 weken zien). Tot mijn verbazing merkt ik na een week dat ik in de avond geen hoofdpijn meer kreeg van mijn drukkende wenkbrauwen. Ik zag ook steeds mijn rimpelsjes minder worden en opgewekter uit te zien. Mijn man en collega’s zagen ook het verschil en ik kreeg na een lange tijd complimenten.
Ik moet zeggen ik zat al jaren mij te verzetten tegen dit soort dingen maar nu ik het verschil zie maar ook de positieve bijwerking (geen hoofdpijn meer vooral in de avond en als ik moe ben). Ja geweldig!
Ik ben heel tevreden met mijn behandeling bij A&A Clinic. Super leuke arts en de andere collega’s.

Trudy

Voor het eerst mijn lippen gevuld met restylane filler. 2 ml verdeeld over 2 weken tijd. Was de eerste 2 dagen wat opgezwollen maar daarna was het helemaal perfect. Het ziet er heel mooi uit. Ik ben... Voor het eerst mijn lippen gevuld met restylane filler. 2 ml verdeeld over 2 weken tijd. Was de eerste 2 dagen wat opgezwollen maar daarna was het helemaal perfect. Het ziet er heel mooi uit. Ik ben zeer tevreden.

Naomi

Ik kom sinds kort bij A&A Clinic en ik ben zeer tevreden. Wat veel mensen niet weten is dat ook bekende NL'ers naar A&A clinic gaan. Allemaal stiekem natuurlijk.
Ik doe altijd mijn botox,...
Ik doe altijd mijn botox, lipfillers en traangoot fillers.
Wat ik ook goed vind bij A&A Clinic zijn de tijden, ik heb als moeder van 2 kleine kinderen, door de weeks nooit tijd maar ik kan altijd afspraak maken in het weekend op zaterdag. Ook kan ik soms laat in de avond afspraak maken is ideaal voor mij.

Lieke

Ik raad A&A Clinic aan vanwege goede behandeling van Botox en Fillers.
Ik raad A&A Clinic aan vanwege goede behandeling van Botox en Fillers.
Beste service, zorgzame medewerkers, professionele arts en dat ze tijd nemen voor de klant. Ik ben blij dat ik ze gevonden heb, mijn vriendinnen heb ook al gestuurd en die komen met de zelfde conclusie. Iedereen die op zoek is naar de beste kliniek in Amsterdam en echt kwaliteit waardeert ga dan naar A&A Clinic. Bay the way consult is ook gratis.