Ik kom hier heel graag.
1e keer gratis consult. Een uurtje, dat was heel fijn want ik heb alle informatie rustig kunnen laten inwerken en op mijn tempo al mijn vragen kunnen stellen.
2e...
Ik kom hier heel graag.
2e keer heb ik 1 ml fillers gedaan (lipvolume). De arts en consultant samenwerking was ideaal want zo kom je wel tot de optimale resultaat natuurlijk. Ik heb ook mee kunnen kijken en resultaat was direct zichtbaar. Het was iets wat opgezwollen maar het zag er verder boven mijn verwachtingen mooi uit.
In overleg met de arts en consultant heb ik nog een afspraak gemaakt om nog 1 ml filler bij te doen. Ik had namelijk naar verhouding hele smalle lippen en mond. Dus met 2 ml zou de verhouding helemaal in balans zijn. En ja hoor 2 afspraken verder en 2 ml fillers verder, zie ik er 10X knapper uit dan ooit tevoren. Alle credits aan de arts en consultant. Het zijn ware kunstenaars, 2 ml fillers in je lippen klinkt veel maar hoe de arts het heeft verdeeld en vorm gegeven het zo zo natuurlijk, zo passend bij mijn gezicht, zo een verdomd mooie werk.
Je kunt het alleen geloven als je het zelf ervaart.

christina

Wat een ongelofelijke fijne ervaring heb ik toch gehad bij A&A Clinic. De mooiste kliniek waar ik tot nu geweest ben, de arts is heel kalm en luistert naar de wensen en geeft verschillende opties.... Wat een ongelofelijke fijne ervaring heb ik toch gehad bij A&A Clinic. De mooiste kliniek waar ik tot nu geweest ben, de arts is heel kalm en luistert naar de wensen en geeft verschillende opties. Ik heb filterbehandelingen laten doen en alles ziet er heel mooi en vooral natuurlijk uit. Ik kan niet met woorden uitdrukken hoe soepel de behandeling is verlopen en hoe ontzetten tevreden ik met de resultaten ben. Als ik een cijfer moet geven dan is het een dikke 12 van de 10.

Claartje

Sinds een paar jaar zie ik toenemende lijntjes rondom mijn mond. Echt een familiekwaaltje, wordt er onzeker van. Rokerslijntjes behandeling, zoals ze dat noemen. Ik heb het recent laten doen bij... Sinds een paar jaar zie ik toenemende lijntjes rondom mijn mond. Echt een familiekwaaltje, wordt er onzeker van. Rokerslijntjes behandeling, zoals ze dat noemen. Ik heb het recent laten doen bij deze kliniek. Resultaat is prachtig.
Ik ben ook met alles tevreden scherpe en kundige arts en gezellige meiden.

Merel.v.L

Fantastische arts! Ik heb hele internet afgespeurd om een goede arts te vinden en mijn vallen te laten behandelen. Ik zag gelijk het verschil en van de omgeving heb ik nog nooit zo veel complimenten... Fantastische arts! Ik heb hele internet afgespeurd om een goede arts te vinden en mijn vallen te laten behandelen. Ik zag gelijk het verschil en van de omgeving heb ik nog nooit zo veel complimenten gehad over hoe goed ik uitzie. Leuk !

Suzanne vd.d

Zeker aan te raden. Nuchtere mensen met professionele blik en werkwijze. Al mij twijfels en onzekerheden, vanwege eerdere mislukkingen bij andere kliniek, helemaal weggenomen. Luisteren goed en... Zeker aan te raden. Nuchtere mensen met professionele blik en werkwijze. Al mij twijfels en onzekerheden, vanwege eerdere mislukkingen bij andere kliniek, helemaal weggenomen. Luisteren goed en geven eerlijke advies. Precies gekregen waar ik om gevraagd heb.

Marleen

Ik kom hier graag omdat ik elke keer tevreden ben met de behandelingen.

Mooie kliniek maar voor mij geen behandelingen meer daar. Heb eerst mijn voorhoofd laten botox. Dat ging goed maar had er wel drie dagen behoorlijke hoofdpijn van. Week erop heb ik mijn bovenlip... Mooie kliniek maar voor mij geen behandelingen meer daar. Heb eerst mijn voorhoofd laten botox. Dat ging goed maar had er wel drie dagen behoorlijke hoofdpijn van. Week erop heb ik mijn bovenlip laten botoxen. Vier spuitjes in mijn bovenlip. Maar dat was achteraf veel te veel. Heb twee weken niet goed kunnen praten, eten en drinken en nu na vier weken nog steeds niet oké. Mensen verstaan mij minder goed, en met drinken moet ik opletten dat ik niet mors. Dus dit doe ik in ieder geval hier niet meer.

Ize

Ik heb mijn bezoek erg prettig ervaren. Lekkere cappuccino gehad om te beginnen. Contact was informeel maar ook professioneel waardoor ik me op me gemak heb gevoeld. Eerst met de arts besproken hoe... Ik heb mijn bezoek erg prettig ervaren. Lekkere cappuccino gehad om te beginnen. Contact was informeel maar ook professioneel waardoor ik me op me gemak heb gevoeld. Eerst met de arts besproken hoe ik mijn lippen wilde (plaatjes laten zien) en wat hij ervan vindt. Hij was eerlijk over de mogelijkheden en heeft mij gewezen op een paar andere dingen die ik zelf niet had gezien maar die ook zouden helpen om het effect te krijgen die ik wilde.
Met vertrouwen op zijn advies, heb ik besloten behandeling te doen. Ik heb wel om verdoving gevraagd en voelde bijna niks (wel een beetje maar draagbaar) en dat was prettig want ik heb een lage pijngrens.
Na de behandeling zag ik meteen het verschil en het zag er mooi uit. Controle afspraak is gepland over 2 weken.

Famke

Ik heb tot nu toe 3 filler behandelingen gehad voor mijn traangoot, jukbeenderen en kin. Alle de 3 keren erg tevreden.

Milan

Goed service, goed bereikbaarheid, voor de deur parkeren, leuke dames en ik ben tevreden met mijn scherpe kaaklijn.