Sanne

Ik geef deze kliniek een 10 voor de kwaliteit en service. Absoluut een aanrader voor diegene die van kwaliteit en luxe houdt. Vanaf het eerste sec welkomst gevoel, klantvriendelijk, arts die met... Ik geef deze kliniek een 10 voor de kwaliteit en service. Absoluut een aanrader voor diegene die van kwaliteit en luxe houdt. Vanaf het eerste sec welkomst gevoel, klantvriendelijk, arts die met beter suggesties en oplossingen komt en zijn behandeling perfect uitvoert.
Kliniek met klasse.

Maya

Fijne informatieve gesprek gehad met de arts en de consulent. Mijn ideeën besproken en een stappenplan gemaakt. Eerste behandeling kin en jukbeenderen gevuld met juvederm filler. Heel mooi gedaan,... Fijne informatieve gesprek gehad met de arts en de consulent. Mijn ideeën besproken en een stappenplan gemaakt. Eerste behandeling kin en jukbeenderen gevuld met juvederm filler. Heel mooi gedaan, meer contouren, ik zie er gelijk jonger en strakker uit. 2e afspraak al ingepland. Kan niet wachten!!! A&A Clinic is echt top kliniek en ik raad het ook echt aan.

Lara

Eerlijke en betrouwbare kliniek. Kundige arts, klantvriendelijk, makkelijk parkeren voor de deur ( en dat in Amsterdam). Ik ben voor 3 zone botox geweest en lip fillers. Eerste ervaring zeer... Eerlijke en betrouwbare kliniek. Kundige arts, klantvriendelijk, makkelijk parkeren voor de deur ( en dat in Amsterdam). Ik ben voor 3 zone botox geweest en lip fillers. Eerste ervaring zeer tevreden.

Marit

Tja er zijn zoveel klinieken, hoe kies je de beste? moeilijke taak. De enige echte antwoord is dan zelf ervaren. Ik ben best naar heel wat klinieken en artsen geweest ook naar de kapperszaken waar... Tja er zijn zoveel klinieken, hoe kies je de beste? moeilijke taak. De enige echte antwoord is dan zelf ervaren. Ik ben best naar heel wat klinieken en artsen geweest ook naar de kapperszaken waar dan zo nu en dan een keer een prikarts komt. De ene keer was ik tevreden en de andere keer weer niet. Lastig om een arts te vinden die elke keer zin heeft om het goed te doen. Mijn vriendin is fan van A&A kliniek ze heeft me overgehaald om mee te gaan. In de afgelopen 2 maanden 4 behandelingen gedaan lippen opvullen, traangoot behandeling, jukbeenderen en kaaklijn verscherpen. Allemaal goed gelukt, ik hoefde geen 1 keer terug te gaan. Ik ben overtuigd dat dit voor mij de beste arts is.

Ivy

Ik ben tevreden met A&A Clinic omdat ik elke keer tevreden weg ga. De eerste keer moest de arts de fouten van andere artsen corrigeren waar ik eerder ben geweest en erg ontevreden mee was. Nu kom ik... Ik ben tevreden met A&A Clinic omdat ik elke keer tevreden weg ga. De eerste keer moest de arts de fouten van andere artsen corrigeren waar ik eerder ben geweest en erg ontevreden mee was. Nu kom ik al 2 jaar bij A&A Clinic en ik zie er elke jaar beter uit. Natuurlijk, subtiel en wat mijn gezicht past.

Jasmijn

Vandaag mijn lippen en de lijnen tussen mijn neus en lip gevuld. Blij dat ik naar het advies van de arts en de dame die erbij was heb geluisterd. Ontzettend mooi geworden, enorme verschil, zei er... Vandaag mijn lippen en de lijnen tussen mijn neus en lip gevuld. Blij dat ik naar het advies van de arts en de dame die erbij was heb geluisterd. Ontzettend mooi geworden, enorme verschil, zei er gelijk een stuk levendiger uit. De beste investering in mezelf !
Verder een fijne kliniek, betrouwbare arts, doet zijn best.

Fijne ervaring gehad en mooi resultaten gekregen.

Super goede ervaring met deze kliniek.

Femm

Elke keer als ik bij A&A Clinic geweest ben ga ik vrolijk weg, elke keer dat ik in de spiegel kijk wordt ik vrolijk, elke keer als mijn vriend mij ziet wordt hij vrolijk van mijn vrolijkheid.... Elke keer als ik bij A&A Clinic geweest ben ga ik vrolijk weg, elke keer dat ik in de spiegel kijk wordt ik vrolijk, elke keer als mijn vriend mij ziet wordt hij vrolijk van mijn vrolijkheid. Bedankt A&A Clinic voor keer op keer perfecte resultaten.
Groetjes
Femm

Ik ben net voor de 4e keer geweest. Wat een fantastische arts, hij doet altijd zijn best. De beste cosmetische arts van Nederland!