Julia

HEEL HEEL TEVREDEN. Ik ben samen met mijn vriendin gegaan die haar fillers en botox ook bij AA Clinic doet. Ik maar op consult gegaan en gelukkig kon ik gelijk ook behandeling krijgen. Ik was heel... HEEL HEEL TEVREDEN. Ik ben samen met mijn vriendin gegaan die haar fillers en botox ook bij AA Clinic doet. Ik maar op consult gegaan en gelukkig kon ik gelijk ook behandeling krijgen. Ik was heel bang dat het allemaal overdreven zou worden maar het is allemaal zo goed gegaan. Ik voelde met gelijk begrepen en ik heb plaatsjes laten zien hoe ik mijn gezicht wilde ( ik heb heel wat informatie gekregen over mijn eigen gezicht) en alles is zo subtiel en mooi gedaan. Ik zie er prachtig uit en iedereen ziet dat ik goed uitzie en ik zie het zelf ook terug en ook op de foto's en NIEMAND HEEFT HET DOOR dat ik iets heb laten doen. Dus ik ben heel heel tevreden. A&A Clinic bedankt.

Janou

Ik heb botox en filler behandelingen gedaan. Ik ben heel tevreden en blij met deze arts. Hij is nauwkeurig en weet hoe hij je nog mooier kan maken zonder dat het zichtbaar is. Ik zie er stukken... Ik heb botox en filler behandelingen gedaan. Ik ben heel tevreden en blij met deze arts. Hij is nauwkeurig en weet hoe hij je nog mooier kan maken zonder dat het zichtbaar is. Ik zie er stukken jonger, frisser en opgewekter uit. Ik vind het geweldig om mezelf weer in de spiegel te bekijken. Familie en vrienden denken dat ik goede uitgeruste vakantie heb gehad en daarom zo goed uitzie maar dit is toch echt wel het werk van de arts van A&A Clinic. Daarvoor mijn grote dank.

Eline

Ik heb uitstekende ervaring met botox. Mijn botox is in 1x goed gelukt en blijft 5 maanden bij mij. Bij alle andere klinieken was het binnen 2-3 maanden uitgewerkt. Dus ik ben heel heel blij met A&A... Ik heb uitstekende ervaring met botox. Mijn botox is in 1x goed gelukt en blijft 5 maanden bij mij. Bij alle andere klinieken was het binnen 2-3 maanden uitgewerkt. Dus ik ben heel heel blij met A&A Clinic. Aanrader zeker weten!!!

Sasha

Tevreden? absoluut 100% . De beste team en beste cosmetische kliniek in Amsterdam!!! Samenwerking tussen de behandelaren super goed, als klant bepaal ik zelf hoe en hoever het mag gaan en de... Tevreden? absoluut 100% . De beste team en beste cosmetische kliniek in Amsterdam!!! Samenwerking tussen de behandelaren super goed, als klant bepaal ik zelf hoe en hoever het mag gaan en de resultaten zijn natuurlijk en prachtig.

Ella

Top service en kwaliteit. Ik ben zeer tevreden met de behandeling van mijn traangoot en lippen. Mijn man was mee en ook hij vond het contact met de arts erg prettig.
Mijn ervaring is zeer goed...
Mijn ervaring is zeer goed en ik raad A&A Clinic aan.

Cindy

Ik heb me al jaren verzet tegen botox en fillers. Eigenlijk vooral vanwege alle horrorverhalen en mislukte gezichten. En omdat het zo nep uitziet.
Sinds een half jaar zag ik dat mijn buurvrouw...
Sinds een half jaar zag ik dat mijn buurvrouw verdomd goed uitziet maar ik kon maar niet plaatsten wat er veranderd was. Ik heb het haar maar gevraagd en toe vertelde ze wat ze allemaal heeft gedaan en dat ze het bij A&A Clinic doet.
Doordat zij er zo vreselijk goed uitziet zonder dat er echt iets aan haar gezicht is veranderd heeft dat mij wel aan twijfel gebracht over mijn mening. Ik heb besloten om eens gratis consult te doen en maar eens gewoon te informeren.
Er is werkelijk een nieuwe wereld voor mij geopend. Ik zat er zo naast met mijn gedachtes en al mijn angsten.
Ik had nooit verwacht dat ik een behandeling zou doen maar omdat het zo goed aanvoelde heb ik gelijk dezelfde dag nog botox 3 zone gedaan en neuslipplooi juvederm filler.
WoW wat een verschil en wat een natuurlijke verschil en wat goed kunnen ze bij A&A Clinic je alles uitleggen en wat een resultaat. Niet alleen zie ik erg gezonder en frisser uit maar voel ik mij ook beter.
Ik besloot ook om mijn verhaal te schrijven omdat ik zelf ook belangrijk vind om recensies te lezen voordat ik ergens heen ga. Ik vind het belangrijk om andermans ervaringen te weten.
Mocht je twijfelen en dit lezen dan kan ik je A&A Clinic zeker aanraden. Fijne arts, geeft je goed uitleg, veilig gevoel, levert mooie werk.

Sofie

Alleen maar goede ervaring tot nu toe.

Emma

Mijn ervaring is heel goed met deze kliniek.

Coco

Meest perfectionistische arts en co-arts die ik tot nu toe heb meegemaakt. Ik heb mijn traangoot en jukbeenderen laten vullen. De behandeling is keuring en gedetailleerd uitgevoerd. Het resultaat... Meest perfectionistische arts en co-arts die ik tot nu toe heb meegemaakt. Ik heb mijn traangoot en jukbeenderen laten vullen. De behandeling is keuring en gedetailleerd uitgevoerd. Het resultaat was direct zichtbaar en prachtig om te zien.
Ik overdrijf niet als ik zeg dat dit de beste cosmetische kliniek is waar ik tot nu toe ben geweest.
Over 1 week kom ik terug voor de gratis na controle.

Ivy

I have done my lip fillers, chin, jowlines and forehead botox @AAClinic and the results are amazing. The doktor is truly an artist, he just knew how to make me look great fresh and youthfull. I have done my lip fillers, chin, jowlines and forehead botox @AAClinic and the results are amazing. The doktor is truly an artist, he just knew how to make me look great fresh and youthfull.
Thanx u for the great experience.