Renee

Een van de fijnste klinieken naar mijn ervaring. Prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal. Betrouwbaar en professioneel. Er wordt met zijn tweeen gewerkt en zijn heel kritisch. Tijdens de... Een van de fijnste klinieken naar mijn ervaring. Prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal. Betrouwbaar en professioneel. Er wordt met zijn tweeen gewerkt en zijn heel kritisch. Tijdens de behandeling keek ik mee en kon ik mee bepalen wat en hoeveel er geprikt wordt. Met resultaten ben ik absoluut tevreden.
Als je een goed en betrouwbare kliniek zoekt dan moet je hier zijn.

Ilse

Vandaag bij A&A Clinic mijn traangoot opgevuld en lippen gedaan. Ik heb verdovend zalf gebruikt en voelde gelukkig niks, geen pijn.
Ik vond het een hele fijne team (arts en zijn collega), het...
Ik vond het een hele fijne team (arts en zijn collega), het was fijn dat 2 mensen mee aan het kijken waren om het perfect te maken. Deuk onder mijn oog is weg en daarmee ook donkere kring en mijn lippen zijn precies hoe ik me had voorgesteld. Ik ben heel tevreden met de resultaten.

Delana

Ben echt super fijn geholpen, en het resultaat is ook echt heel erg mooi !

Sinds vorig jaar regelmatig langs geweest, zeer vriendelijk, eerlijk, duidelijk en goed advies. Ik ben zeer tevreden met A&A Clinic

Floor

Ik ben 1 jaar gelden op een consultgesprek geweest maar durfde de stap nog niet te nemen. Gisteren voor het eerst in mijn leven mijn lippen gedaan en het ziet er heel mooi uit. Mijn man en mijn... Ik ben 1 jaar gelden op een consultgesprek geweest maar durfde de stap nog niet te nemen. Gisteren voor het eerst in mijn leven mijn lippen gedaan en het ziet er heel mooi uit. Mijn man en mijn dochter vinden het gelukkig ook heel mooi. De behandeling was vrijwel pijnloos (ik had een verdoving zalf gebruikt) en ook best snel klaar. Het was een beetje opgezwollen de eerste dag maar vandaag is het perfect! Achteraf denk ik dit had ik veel eerder moeten doen.
A&A clinic Amsterdam aan te raden!

Zizi

Ik heb bijna mijn hele gezicht gedaan van lipfillers tot aan mijn voorhoofd botox en ik ben zo tevreden. Het is allemaal super subtiel en niemand die iets merkt behalve dan dat iedereen zegt hoe... Ik heb bijna mijn hele gezicht gedaan van lipfillers tot aan mijn voorhoofd botox en ik ben zo tevreden. Het is allemaal super subtiel en niemand die iets merkt behalve dan dat iedereen zegt hoe uitgerust en mooi ik uitzie. Inmiddels 3x geweest bij A&A kliniek en zal nergens anders meer gaan. Ik beoordeel A&A Clinic als zeer goed.

Alie

Vandaag was mijn eerste keer bij A&A Clinic, (wel eerder behandelingen gedaan bij andere klinieken).
Ff een beoordeling doen: Goede ervaring, leuke arts, ze hebben de behandeling met zijn tweeën gedaan en waren heel kritisch tot op puntjes perfectie, wat ik heel goed vond en zeker niet gewend ben van andere klinieken.
Ik heb fillers gedaan ( me lippen opgevuld en jukbeenderen verscherpt). Zag gelijk verschil maar wel natuurlijk zoals ik wilde. Ik vind deze kliniek super goed.

Mila

Ik heb dermapen behandeling gehad voor mijn onrustige huid. Ik ben super tevreden mee. Mijn huid ziet er nu al stuken schoner en mooier uit. Ik ben geadviseerd om het nog 2x te doen voor een... Ik heb dermapen behandeling gehad voor mijn onrustige huid. Ik ben super tevreden mee. Mijn huid ziet er nu al stuken schoner en mooier uit. Ik ben geadviseerd om het nog 2x te doen voor een optimale resultaat maar ik zie nu al behoorlijk verschil. Nieuwe afspraak al ingepland. Zeker aanrader!

Swita

Hele fijne arts, doet zijn werk met zorg. Ik heb me erg veilig gevoeld en tevreden met de resulaten (neuscorrectie en traangoot behandeling).

Ik ben voor de correctie voor mijn lippen geweest (doordat een andere arts het helemaal verpest had). Ik was wel bang om weer iets te gaan doen met mijn lippen.
Bij A&A Clinic goed uitleg...
Bij A&A Clinic goed uitleg gekregen van de arts. Het was gelijk duidelijk dat de arts en zijn collega verstand van zaken hebben. Ik werd helemaal gerust gesteld. 2e afspraak mijn lippen laten oplossen en bij 3e afspraak opnieuw gevuld. Het ziet echt heel mooi uit nu. Volle lippen maar nog steeds heel natuurlijk en het past zo goed.
Ik ben over mijn angst heen en ik heb mooie lippen gekregen.
Aanrader!