Cindy

Ik heb me al jaren verzet tegen botox en fillers. Eigenlijk vooral vanwege alle horrorverhalen en mislukte gezichten. En omdat het zo nep uitziet.
Sinds een half jaar zag ik dat mijn buurvrouw...
Sinds een half jaar zag ik dat mijn buurvrouw verdomd goed uitziet maar ik kon maar niet plaatsten wat er veranderd was. Ik heb het haar maar gevraagd en toe vertelde ze wat ze allemaal heeft gedaan en dat ze het bij A&A Clinic doet.
Doordat zij er zo vreselijk goed uitziet zonder dat er echt iets aan haar gezicht is veranderd heeft dat mij wel aan twijfel gebracht over mijn mening. Ik heb besloten om eens gratis consult te doen en maar eens gewoon te informeren.
Er is werkelijk een nieuwe wereld voor mij geopend. Ik zat er zo naast met mijn gedachtes en al mijn angsten.
Ik had nooit verwacht dat ik een behandeling zou doen maar omdat het zo goed aanvoelde heb ik gelijk dezelfde dag nog botox 3 zone gedaan en neuslipplooi juvederm filler.
WoW wat een verschil en wat een natuurlijke verschil en wat goed kunnen ze bij A&A Clinic je alles uitleggen en wat een resultaat. Niet alleen zie ik erg gezonder en frisser uit maar voel ik mij ook beter.
Ik besloot ook om mijn verhaal te schrijven omdat ik zelf ook belangrijk vind om recensies te lezen voordat ik ergens heen ga. Ik vind het belangrijk om andermans ervaringen te weten.
Mocht je twijfelen en dit lezen dan kan ik je A&A Clinic zeker aanraden. Fijne arts, geeft je goed uitleg, veilig gevoel, levert mooie werk.

Sofie

Alleen maar goede ervaring tot nu toe.

Emma

Mijn ervaring is heel goed met deze kliniek.

Coco

Meest perfectionistische arts en co-arts die ik tot nu toe heb meegemaakt. Ik heb mijn traangoot en jukbeenderen laten vullen. De behandeling is keuring en gedetailleerd uitgevoerd. Het resultaat... Meest perfectionistische arts en co-arts die ik tot nu toe heb meegemaakt. Ik heb mijn traangoot en jukbeenderen laten vullen. De behandeling is keuring en gedetailleerd uitgevoerd. Het resultaat was direct zichtbaar en prachtig om te zien.
Ik overdrijf niet als ik zeg dat dit de beste cosmetische kliniek is waar ik tot nu toe ben geweest.
Over 1 week kom ik terug voor de gratis na controle.

Ivy

I have done my lip fillers, chin, jowlines and forehead botox @AAClinic and the results are amazing. The doktor is truly an artist, he just knew how to make me look great fresh and youthfull. I have done my lip fillers, chin, jowlines and forehead botox @AAClinic and the results are amazing. The doktor is truly an artist, he just knew how to make me look great fresh and youthfull.
Thanx u for the great experience.

Sanne

Ik geef deze kliniek een 10 voor de kwaliteit en service. Absoluut een aanrader voor diegene die van kwaliteit en luxe houdt. Vanaf het eerste sec welkomst gevoel, klantvriendelijk, arts die met... Ik geef deze kliniek een 10 voor de kwaliteit en service. Absoluut een aanrader voor diegene die van kwaliteit en luxe houdt. Vanaf het eerste sec welkomst gevoel, klantvriendelijk, arts die met beter suggesties en oplossingen komt en zijn behandeling perfect uitvoert.
Kliniek met klasse.

Maya

Fijne informatieve gesprek gehad met de arts en de consulent. Mijn ideeën besproken en een stappenplan gemaakt. Eerste behandeling kin en jukbeenderen gevuld met juvederm filler. Heel mooi gedaan,... Fijne informatieve gesprek gehad met de arts en de consulent. Mijn ideeën besproken en een stappenplan gemaakt. Eerste behandeling kin en jukbeenderen gevuld met juvederm filler. Heel mooi gedaan, meer contouren, ik zie er gelijk jonger en strakker uit. 2e afspraak al ingepland. Kan niet wachten!!! A&A Clinic is echt top kliniek en ik raad het ook echt aan.

Lara

Eerlijke en betrouwbare kliniek. Kundige arts, klantvriendelijk, makkelijk parkeren voor de deur ( en dat in Amsterdam). Ik ben voor 3 zone botox geweest en lip fillers. Eerste ervaring zeer... Eerlijke en betrouwbare kliniek. Kundige arts, klantvriendelijk, makkelijk parkeren voor de deur ( en dat in Amsterdam). Ik ben voor 3 zone botox geweest en lip fillers. Eerste ervaring zeer tevreden.

Marit

Tja er zijn zoveel klinieken, hoe kies je de beste? moeilijke taak. De enige echte antwoord is dan zelf ervaren. Ik ben best naar heel wat klinieken en artsen geweest ook naar de kapperszaken waar... Tja er zijn zoveel klinieken, hoe kies je de beste? moeilijke taak. De enige echte antwoord is dan zelf ervaren. Ik ben best naar heel wat klinieken en artsen geweest ook naar de kapperszaken waar dan zo nu en dan een keer een prikarts komt. De ene keer was ik tevreden en de andere keer weer niet. Lastig om een arts te vinden die elke keer zin heeft om het goed te doen. Mijn vriendin is fan van A&A kliniek ze heeft me overgehaald om mee te gaan. In de afgelopen 2 maanden 4 behandelingen gedaan lippen opvullen, traangoot behandeling, jukbeenderen en kaaklijn verscherpen. Allemaal goed gelukt, ik hoefde geen 1 keer terug te gaan. Ik ben overtuigd dat dit voor mij de beste arts is.

Ivy

Ik ben tevreden met A&A Clinic omdat ik elke keer tevreden weg ga. De eerste keer moest de arts de fouten van andere artsen corrigeren waar ik eerder ben geweest en erg ontevreden mee was. Nu kom ik... Ik ben tevreden met A&A Clinic omdat ik elke keer tevreden weg ga. De eerste keer moest de arts de fouten van andere artsen corrigeren waar ik eerder ben geweest en erg ontevreden mee was. Nu kom ik al 2 jaar bij A&A Clinic en ik zie er elke jaar beter uit. Natuurlijk, subtiel en wat mijn gezicht past.