1966 beoordelingen
7.8/10

1966 Reviews

Lucienne Rietveld Reijers

Farhad en Mo.H!
Heel erg bedankt voor jullie inzet en harde werk!
Jullie hebben oplossingsgericht meegedacht en gewerkt!
Wij zijn heel blij met de douche en de badkamer ziet er nu...
Farhad en Mo.H!
Heel erg bedankt voor jullie inzet en harde werk!
Jullie hebben oplossingsgericht meegedacht en gewerkt!
Wij zijn heel blij met de douche en de badkamer ziet er nu mooi en praktisch uit!!
Bedankt voor jullie meedenken en geduld.
Lucienne Rietveld Reijers

N.J. van de Sar

In 5 dagen is onze hele badkamer veranderd van een oude gedateerde badkamer in een prachtige badkamer! Wij zijn heel tevreden met Zwaluw.

Peter Knopper

Sinds een week hebben wij een inloopdouche van Zwaluw staan. Wij zijn hier heel tevreden mee. Het hele proces is goed verlopen van het begin tot het eind. Heel fijn.

J.H. Naarding

Knap stukje werk geleverd, en hele vriendelijke vakmensen.

J. Wessels

Het gehele proces verliep uitstekend. zeer kundige en hulpvaardige monteurs.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dank voor uw review! En veel doucheplezier!

Fam. Brandsma

Wij zijn ongelooflijk blij met onze nieuwe douche. Ons bad eruit, en een prachtige inloop douche erin. En weer helemaal veilig voor de toekomst. Geweldige vakmensen, alles ook weer netjes opgeruimd.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen, we zijn erg blij om te horen dat u onze service als prettig hebt ervaren.

Emiel and Leanie Heijmans

We paid a fortune for our bathroom renovation. Have a problem with the shower door that is sagging or scew and Apparently we are 1 month outside warranty period so nothing they can or want to do.

Dirk en mevrouw van Thiel

In eerste instantie hadden we een goed gevoel bij het bedrijf!! De afspraken werden gemaakt en de douche zou in 1 dag geplaatst worden. Hartstikke fijn.
Maar het ging mis bij het plaatsen van...
Maar het ging mis bij het plaatsen van de
Glaswand, de verkeerde maat. Kan gebeuren. Wat nu. Zelf contact moeten zoeken met Zwaluw, dit ging uiterst moeizaam en zeker niet positief van hen uit, b.v. afspraken over terug bellen niet nakomen. Zij voelen zich niet verantwoordelijk terwijl het hun fout is.
Na anderhalve week komen ze met een nieuwe glaswand. Niet te geloven maar weer verkeerd. Na 10 dagen een derde poging, deze keer wel goed.
De werkmensen hebben goed werk gedaan, netjes en vriendelijk.
Contacten met het bedrijf Zwaluw, SLECHT, ZEER SLECHT. Wij moeten contact zoeken met hen, maar vinden geen gehoor!!! Afschuiven van verantwoordelijkheden, wel dwingen tot betaling onder dreigementen!! Wij waren niet.l. niet van plan om, na de juiste plaatsing, het nog resterende bedrag, volledig te betalen!! Dit uiteindelijk gedaan omdat men het anders overgeeft aan het incassobureau. Hadden wij de review
vooraf gelezen hadden we het contract met Zwaluw nooit getekend!!!

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

We willen allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen en frustraties die u heeft ervaren tijdens het proces van de plaatsing van de glaswand.
We stellen het op prijs dat u de...
We stellen het op prijs dat u de inspanningen van onze werkmensen waardeert en we willen u bedanken voor uw begrip in deze situatie. We begrijpen dat het betalingsaspect ook voor ongemak heeft gezorgd en we verontschuldigen ons voor eventuele dreigementen die zijn geuit. Dit is niet de manier waarop we wensen om te gaan met onze klanten.
We willen graag de gelegenheid krijgen om dit goed te maken en uw vertrouwen in ons bedrijf te herstellen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan alstublieft contact met ons op. We hopen dat we de kans krijgen om het met u op te lossen.

René Vanvlasselaer

Hopelijk is de afwerking ook volgens dat het aanbevolen werd

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dat gaan we in orde maken!