Van den Berg

Kippenhok besteld en betaald.
Kippenhok besteld en betaald.
Enkele dagen later mail ontvangen dat product niet meer geleverd kan worden gezien stopzetting productie. Betaald bedrag ging teruggestort worden. Na 26 dagen nog niets ontvangen en ook geen antwoord op onze 2 mails.

Geen vertrouwen

Paul

Vooraf goede hoop; product dat ik besteld had zou de volgende dag al geleverd worden. Eenmaal aangekomen bleek het een verkeerd product te zijn. Ook was het product in een te kleine kartonnen doos... Vooraf goede hoop; product dat ik besteld had zou de volgende dag al geleverd worden. Eenmaal aangekomen bleek het een verkeerd product te zijn. Ook was het product in een te kleine kartonnen doos gepropt, die bij aankomst half stuk was. Telefonisch geen contact te krijgen met de klantenservice. Alles moet via een contactformulier, waarbij ik op sommige formulieren geen antwoord heb gekregen. Ik schrijf niet vaak negatieve reviews, maar dit was toch echt geen goede ervaring.

nee

Trudy

Bestelling was op tijd .Wel een flinke doos,voor 2kammen mag wel wat kleiner.

Nee niet echt

produkt blijft goed koud

Ik heb geen klachten, ook al waren er bepaalde zaken op dat moment niet binnen, netjes een mail gekregen , waarin het vermeld stond.

Alles was in orde

Nikita van Klooster

Duidelijke website, snelle levering en scherp geprijsd

Ann

Was eenzeer goede ervaring

Via internet

Snelheid levering , perfekte verhandeling

Ref

Een goed bedrijf met veel spulletjes en kwaliteitsspulletjes alles voor je kleine dieren kindje

Uw ervaring

Ik vind mijn product erg klein uitvallen

Prima!!! Goed produkt en zeer snelle levering!