Vriendelijk personeel.
Hout zich aan tijd.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Dank voor uw feedback, helaas is er geen apparaat dat aangeeft dat kortsluiting geeft. Uiteraard is het vervelend dat u in eerste instantie verkeerd geïnformeerd bent maar het is fijn dat een... Dank voor uw feedback, helaas is er geen apparaat dat aangeeft dat kortsluiting geeft. Uiteraard is het vervelend dat u in eerste instantie verkeerd geïnformeerd bent maar het is fijn dat een lekkage niet het probleem was. Wij hopen dat u desalniettemin goed geholpen bent en willen u in de toekomst nog graag op de juiste manier van dienst zijn.

Nu weet ik geen opmerkingen te geven

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

goede telefonische bereikbaarheid, ik heb al vele jaren het onderhoud en de aanschaf bij Volta gedaan

goed klantgericht advies

marc hanssen

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent over het maken van de afspraak en de afspraak zelf. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

Theunissen

Word nooit klant bij Volta.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Beste, Op het moment dat een geiser een bepaalde leeftijd passeert schrijven wij herhaaldelijk brieven en bellen wij de klanten om een vervanging te adviseren. Dit wordt ruim een aantal jaar... Beste, Op het moment dat een geiser een bepaalde leeftijd passeert schrijven wij herhaaldelijk brieven en bellen wij de klanten om een vervanging te adviseren. Dit wordt ruim een aantal jaar volgehouden en indien hier geen gehoor aan gegeven wordt en het toestel zijn einde nadert en er nog altijd geen vervanging akkoord is dan dienen wij helaas het toestel binnen een aanzienlijke tijd te vervangen door een adviseur langs te sturen voor een offerte. In het systeem zie ik dan ook helaas dat u deze brieven of telefoontjes van ons niet ontvangen heeft en begrijpen wij ook dat het vervelend is dat u onverwachts te horen krijgt dat u dient te vervangen. Het vervangen van deze geiser is echter wel noodzakelijk om de kwaliteit en service te waarborgen. Na telefonisch contact hebben wij afspraken met elkaar gemaakt die ik u tevens op de mail zal zetten. Mocht u zelf nog vragen hebben dan bent u uiteraard van harte welkom contact met ons op te nemen via: 088-0278920.
Met vriendelijke groet, Volta NXT

Geen.

Volta werkt met gecertificeerde monteurs, die de wettelijke voorschriften m.b.t. CV-ketels kennen en toepassen. Verder zijn het aardige en nette personen.

Wat viel u in positieve zin op?

Behalve dat de monteurs vakwerk hebben afgeleverd, hebben ze ook netjes gewerkt.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Dank voor uw bericht. Wij zijn erg blij dat u tevreden bent over de monteurs en dat zij netjes hebben gewerkt. Wat fijn om te horen.

Ton Polman

Telefonisch vriendelijk en kundig geholpen

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

op den Camp

We zijn zeer tevreden

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs hadden kennis van zaken

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Dank voor uw terugkoppeling. Wat fijn dat u tevreden bent met onze monteurs.

Wim Smeets