Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

J.J.

Goede voorlichting en meedenkend. Praat eerst over product, daarna over prijs (geen koehandel). Monteur werkt netjes. Hij zit er perfect in!

T.

Goed geholpen door monteurs. Vriendelijk en vakkundig personeel. Uitleg over de bediening heel goed.

J.P.

Mijn ervaring is ongelofelijk. Niet alleen qua plaatsing en montage, ook constructief, zowel de pijpconstructie als de bevestiging: duidelijk en degelijk. Ook de voortstuwingssnelheid met variaties... Mijn ervaring is ongelofelijk. Niet alleen qua plaatsing en montage, ook constructief, zowel de pijpconstructie als de bevestiging: duidelijk en degelijk. Ook de voortstuwingssnelheid met variaties op de juiste plaatsen en de parkeerplaats boven.

M.M.

Werkt perfect. DE uitkomst!

dees talma

Dramatisch, trap er niet in. Als je zo met je klanten omgaat moet je je doodschamen.
Voor een traplift bijna tweemaal duurder dan anderen.
Ik heb de verkoper persoonlijk verteld dat wij...
Voor een traplift bijna tweemaal duurder dan anderen.
Ik heb de verkoper persoonlijk verteld dat wij ons belazerd voelden. Nooit antwoord gekregen

We gingen voor een huislift. kregen ook een offerte voor een traplift.
Officiele opdrachten en contracten worden zeer slordig gecommuniceerd. Dan wil je ervan af.
Maar als ze vinden dat ze je in de tang hebben word je uitgekleed.
We hebben geen lift. We zijn wel heel veel euros armer.

F.W.F.C.IJ

Ik ben heel erg tevreden met de traplift. Ik woon in een soort Drive-In woning, maar ik wil niet verhuizen. Dit is een prima oplossing. Ik heb er 2 achter elkaar. Ik heb nog genoeg ruimte voor de... Ik ben heel erg tevreden met de traplift. Ik woon in een soort Drive-In woning, maar ik wil niet verhuizen. Dit is een prima oplossing. Ik heb er 2 achter elkaar. Ik heb nog genoeg ruimte voor de gasten die naar boven komen.

D.W.

Ik kan weer in mijn slaapkamer komen! DE oplossing voor ons probleem.

L.H.R.

Zeer prettig, vakkundig, meedenkend, inlevend, snelle levering, klantgericht en klantvriendelijk.

M.H.J

Zeer prettig geholpen door monteur. Vriendelijk en vakkundig personeel. Goede uitleg gekregen betreffende bediening.

P.W.J.

Tevreden klant! Nette en vakkundige opname en installatie. Houden zo!