Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Frieda Guldemont

Eens de traplift geplaatst wordt het een ander paar mouwen. Men is klantvriendelijk maar de wachttijden voor reparatie- controle is ondermaats. Een onderhoudsman heb ik moeten terugsturen omdat hij... Eens de traplift geplaatst wordt het een ander paar mouwen. Men is klantvriendelijk maar de wachttijden voor reparatie- controle is ondermaats. Een onderhoudsman heb ik moeten terugsturen omdat hij het te bont maakte.
Parkeerplaats van de stoel is slecht doorgegeven door de verkoper met als gevolg dat de stoel parkeerde net voor lichtschakelaars. Probleem gemeld en na lang wachten is er een oplossing geboden door een nieuwe parkeerplaats te voorzien. Sindsdien problemen met het opladen van de batterij en een luide klik bij het passeren van het nieuw laadpunt. Probleem gemeld en terug laat men je onnodig lang wachten vooraleer een oplossing te bieden. Traplift valt nu stil halverwege het traject. Denk dus 2 keer na vooraleer te kopen bij Thyssenkrupp. Van een degelijke service is er dus absoluut geen sprake...

M. Poot

Terugkopen van lift van nog geen 3 jaar oud: kosten toen 7.600 euro en krijg nu 450 euro voor terug. Erg schandalig. Terwijl ze voor een tweedehands lift ook nog de hoofdprijs (duizenden euro's)... Terugkopen van lift van nog geen 3 jaar oud: kosten toen 7.600 euro en krijg nu 450 euro voor terug. Erg schandalig. Terwijl ze voor een tweedehands lift ook nog de hoofdprijs (duizenden euro's) durven te vragen.

Reactie TK Home Solutions NL:

Geachte mevrouw Poot,
De kosten voor een terug te kopen lift bestaan voor ons uit:
- de inkoop (wat u ervoor krijgt)
- de tijd voor demontage en transport
- de controle en opknap...
Geachte mevrouw Poot,
De kosten voor een terug te kopen lift bestaan voor ons uit:
- de inkoop (wat u ervoor krijgt)
- de tijd voor demontage en transport
- de controle en opknap kosten
Pas nadat we al deze kosten gemaakt hebben kunnen we een
lift opnieuw verkopen. Hoewel we uw reactie begrijpen, hopen
we dat u ook ziet dat er meer kosten zijn voor we de lift weer
kunnen aanbieden aan een nieuwe gebruiker.

Irene

Erg tevreden over de werking en uiterlijk van de traplift. maar niet tevreden over de levering (5 weken ipv 15 dagen), het feit dat de trapleuning niet kon blijven zitten zoals afgesproken en de... Erg tevreden over de werking en uiterlijk van de traplift. maar niet tevreden over de levering (5 weken ipv 15 dagen), het feit dat de trapleuning niet kon blijven zitten zoals afgesproken en de duidelijkheid over de levenslange garantie (daar moet een service contract voor af worden gesproken)

W.B.

2 offertes gevraagd via internet. 1e bezoek erg goed geadviseerd over mogelijkheden. Montage netjes gedaan. Na 2 maanden een klancht en dit is snel en goed opgelost

F. W

Zowel verkoop, levering als montage is erg goed gegaan.

Han Olde Agterhuis

Beste mensen vakmanschap is meesterschap en bedankt voor de mooie traplift en de vlotte afwerking . Fam Olde Agterhuis

G. F

Geweldige oplossing voor trapproblemen

J. v. T

Zeer tevreden. Monteur vriendelijk en attent

A. M

Deze traplift is voor een vervanging van een reeds aanwezige. Het is door mijn zoon tot volle tevredenheid geregeld