Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Couvee

Bedrijf is in het weekend vrijwel niet bereikbaar. Storingsdienst

Ik ben tot nu toe zeer tevreden met de traplift. En het voordeel ervan is dat ik nu vaker en veiliger op de bovenverdieping kan komen, voor mij een hele fijne uitkomst. Ik ben heel tevreden met de... Ik ben tot nu toe zeer tevreden met de traplift. En het voordeel ervan is dat ik nu vaker en veiliger op de bovenverdieping kan komen, voor mij een hele fijne uitkomst. Ik ben heel tevreden met de kwaliteit van service en advies. Ik kan u nog niet vertellen hoe tevreden ik ben met de telefonische bereikbaarheid want ik heb nog geen telefonisch contact gezocht.

Hans

TKE levert een traplift die ook aan de smalle zijde van de trap gemonteerd kan worden. Voor ons was dat een eerste vereiste.
De trap in ons huis uit 1980 van 82 cm breed met 13 treden moest...
De trap in ons huis uit 1980 van 82 cm breed met 13 treden moest goed beloopbaar blijven en de leuning moest blijven zitten. In ons eerste adviesgesprek met de adviseur van TKE zijn wij goed en duidelijk geïnformeerd. Wij hebben nu een trap die gaat tot de tweede verdieping.

Toon

Ongelooflijk De lift paste niet. De monteur kwam vast te zitten tussen plafond en lift en heeft de lift weer afgebroken. Nu liggen de onderdelen verspreid door het huis en slaapt mijn vrouw... Ongelooflijk De lift paste niet. De monteur kwam vast te zitten tussen plafond en lift en heeft de lift weer afgebroken. Nu liggen de onderdelen verspreid door het huis en slaapt mijn vrouw noodgedwongen beneden. Voor ons hoeft dit bedrijf geen reclame meer te maken.

p van der meulen

Schandalig

VvE Centrumplan Meerssen 59-67

Het gaat niet om een traplift maar om een huis lift

Hendrix

Goede lift maar zeer dure service

Limburg

Slecht bedrijf

Reactie TK Home Solutions NL:

Geachte mevrouw, heer,
Wilt u, om deze klacht te bespreken, contact opnemen met herman.mets@tkelevator.com zodat we kunnen zien hoe we dit opgelost kunnen krijgen?