Fmg V Bezouw

Leuk

Makkelijk te bestellen

Nee

Bedankt voor je review!
Wat fijn dat je het plaatsen van bestelling(en) als prettig hebt ervaren!

Matthijs Overdijk

Overzichtelijk aanbod en duidelijke website

Snelle service en goed op de hoogte gehouden

M.H.

Leuke keuzes

Heel divers

Ik heb geloof ik gemist om te kiezen voor een kado verpakking

Bedankt voor je review!
Wat fijn dat je het aanbod als heel divers hebt ervaren.
We nemen je feedback zeker mee.

Mandy

Goede service en leuk aanbod

Snelle verzending, leuke producten.

Bartelsman

Cadeau van de kinderen voor mijn 65e verjaardag. Brunch in de euromast. Probleem is dat de brunch tussen half 10 en 11 uur is. Naar mijn mening geen brunchtijd. Aangezien wij in een duur hotel... Cadeau van de kinderen voor mijn 65e verjaardag. Brunch in de euromast. Probleem is dat de brunch tussen half 10 en 11 uur is. Naar mijn mening geen brunchtijd. Aangezien wij in een duur hotel zitten met uitgebreid ontbijt, hebben wij de euromast een mail gestuurd om de brunchbon van 65 euro om te zetten naar een diner van 200 euro, dus met bijbetaling van 135 euro. Eerst was dit totaal niet mogelijk werd ons verteld en later wel, maar dan was de bon nog maar 50 euro waard! De commissie van de surprise factorie werd dus, ondanks mijn bereidheid met flinke bijbetaling, bij mij in rekening gebracht. Na 5x keer bellen en mailen, was onze lol van de euromast er wel vanaf. Geld terug, zelfs 50 euro, wordt niet op gereageerd, ook niet door de surprise factorie . Mensen, koop aub GEEN bon, geef dan een enveloppe met geld. Niet gezellig, maar geen gezeur. Je wordt als een bedelaar behandeld.
Peter bartelsman

Telefonische bereikbaarheid

Op mail reageren, ook als u het zat bent

Beste Peter,
Beste Peter,
Bedankt voor je review. Zoals tijdens ons eerste contact al aangegeven begrijpen we dat het een vervelende situatie is en hebben we ons uiterste beste gedaan dit met de Euromast op te lossen. Na een aantal keer contact heeft de Euromast dit opgelost door het bedrag van de cadeaubon van de brunch terug te betalen. We hopen dat je alsnog een fijn verblijf zult hebben in het hotel.
Verrassende groet,

Cappelier Serge

Super ervaring

kwaliteit en op maat

de plaats waar het doorgaat iets concreter maken. zo dacht ik dat de ginbeleving in Roermond zou plaatsvinden in Roermond centrum. Oolderhuuske ligt daar toch een eind van af. Te voet lukt dit niet.

H van Houten

Perfect denkt mee en bied oplossingen

fijn contact via de mail

duidelijker aangeven wat je koopt

Bedankt voor je review!
Wat fijn dat je het contact als prettig hebt ervaren.
We nemen je feedback zeker mee.

Antoinette Hoogesteger

Duidelijke instructies ook per mail hoe je een bon kunt verzilveren

Duidelijk
Vriendelijk

Heb eigenlijk geen verbeterpunten

Seinhorst

Positief

Originaliteit

Bij het intikken van de order pakte het ingetikte niet goed. Dus de accuratesse kan beter.

Healthy Spirits

Leuke site met diversiteit

Ze reageren adequaat op je vragen

nvt