Anne

Patricia

Fantastische service

Super snel geleverd

Johanna Vanthuyne

Kadootje is na een week nog steeds niet aangekomen 🙁

Er werd een nieuw kado beloofd …. ??

Zeer raar dat ik gevraagd word om dit in te vullen terwijl ik nog niets ontvangen heb

Hi Johanna,
Hi Johanna,
Bedankt voor je review. We hebben afgelopen week contact met je gehad hierover en de bon opnieuw naar je verstuurd. Cadeaubonnen naar België doen er 2 tot 3 werkdagen over om te arriveren, helaas kan Bpost er af en toe even over doen. Wij gaan ervan uit dat de bon snel binnen zal komen.
Verrassende groet,

marynissen

Perfecte service

duidelijke website, snelle service, groot aanbod

geen idee

Barbara

Snel alles geregeld en betaald, onmiddellijk de cadeubons per mail gekregen

Snel en efficient

Niets bepaald

Coppens Rudy

Na de slipcursus, deze keer skydiving en workshop pottenbakken. Totaal uiteen lopende keuzes dus. Héél snel de bons toe gestuurd gekregen. Mooie verpakking. Top!

Snel en veel keuzes

Niets op te merken

Robbe

Komen hun afspraken niet na.

Leuk aanbod !

6 werkdagen voor kerstmis besteld en is niet op tijd geleverd. Ook al staat er op hun website 1 a 2 dagen levertermijn.

chr

duidelijk

de klant laten kiezen of hij de fysieke bon wil ontvangen via de post. Onnodige kost als je die niet nodig hebt. Ik had die bv niet nodig (zelf afgeprint omdat ik de bon 's anderendaags nodig had).

Beste Chr,
Bedankt voor je review!
Wat jammer dat je niet gezien hebt dat je de cadeaubon ook enkel digitaal kon ontvangen.
Wij bieden deze mogelijkheid aan in de winkelwagen als je de...
Beste Chr,
Bedankt voor je review!
Wij bieden deze mogelijkheid aan in de winkelwagen als je de cadeaubon toevoegt.
Fijne dag,

caroline

niet veel poespas en snelle leverng

niet

Brigitte

Tspijtig genoeg hebben we het geschenk veel te laat ontvangen

Leuke aanbiedingen en mooie website

Verzending was een ramp

Hi Brigitte,
Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat de aflevering niet goed verlopen is.
Hi Brigitte,
Tijdens de december maand is het erg druk bij PostNL. Hierdoor komt het voor dat de post vertraging oploopt en het langer kan duren voordat je de cadeaubon ontvangt.
Fijne dag,