Dorita de Bruijn

Super service!

Snelle en heldere communicatie

Nee, prima aanbod

Diaz de Kluis

Hele mooie winkel en goede uitleg en veel keus

Sterke punten / Stärken

Mooie winkel en goede service

Al veel keuze

Arjan Melis

Kende winkel nog niet terwijl de winkel niet. Fijn om in de buurt te hebben.

Info/ voorraadbeheer al klopte het niet 100%

Nee

Alwin Koblitz

Toller Anbieter

Auch Deutsche Kommunikation per Telefon

./.

JR Groenewegen

Snel geleverd Prima, maar 1 boutje kostte mij €7.70 vanwege zendkosten. Hier hoeft geen mega doos omheen. Kan eenvoudiger

Levering

Niet

Ellen Tyrrell

Step besteld. Op tijd binnen. Had nog telefonisch contact ivm afstellen van de step. Top geholpen. Vriendelijk en duidelijk.

Goed product

Jolanda Oosterling

Hoe kan ik jullie beoordelen als ik het pakket nog niet heb ontvangen. Advies om verzoek later te versturen

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Jolanda,
Het pakket ligt klaar om afgehaald te worden op het door jou gekozen pakketpunt!
Groet,
Streetsurfshop

Derk Fontein

Snel en makkelijk bestelling kunnen doen welke snel uitgeleverd is.

Ruime keus

Nope