Els Brabers

Zeer behulpzaam en vriendlijk. Een aanrader wat betreft de service.

Sterke punten / Stärken

Klantvriendelijk en mee denkend.

Daar kan ik helaas niets voor adviseren. Alles wat ik zocht heb ik gevonden

Roger Swart

Goede ervaring, op tijd geleverd gekregen wat op de afbeelding vermeld stond.. step oogt robust!

Prijs, kwaliteit

Na

Jaap Brienen

We kregen het verkeerde product geleverd. Dat wil zeggen: in de verkeerde kleur. We hadden rood/zwarte handvatten besteld, en kregen zwarte. Mijn zoontje vond het prima en besloot deze te houden.

nee

Katja Rummler

Super Angebote, schneller Versand und prima Service

schneller Versand

Speedskates

M

Top

Sterke punten / Stärken

Goede informatie, snel verzonden.

Halfbike lijkt me tof maar is volgens mij niet via een Nederlandse shop te bestellen of te proberen.

Jens Peter Sommer

Insgesamt sehr gute Erfahrung, auch im unkomplizierten Umgang mit einer kleinen Reklamation, da ein Teil fehlte. Das wurde sofort hinterhergeschickt. Daher absolut zufrieden.

Vriendelijk, klant gericht personeel! Top!

Geen mening

Nee

Gillian Pagano Mirani

Super tof product

Snel en aardige communicatie

Cliff de Vries

Goed advies en prima terugstuur policy. Wat veel bevestiging e-mails.

Sterke punten / Stärken

Snelle reacties, veel informatie op de site

Joost

Zojuist langsgeweest en ben enthousiast geholpen. Wat een heerlijke ervaring!

Sterke punten / Stärken

Kunnen adviseren uit ervaring, en hebben een breed assortiment op voorraad