Erik Hekkelman

Tof aanbod, ondersteund door kennis van zaken en een grote klantvriendelijkheid! Er werd meegedacht over mogelijkheden, met als resultaat 2 toffe stuntsteps en een heuse Ninja slackline als... Tof aanbod, ondersteund door kennis van zaken en een grote klantvriendelijkheid! Er werd meegedacht over mogelijkheden, met als resultaat 2 toffe stuntsteps en een heuse Ninja slackline als verjaardagscadeaus!

Kennis van zaken
Meedenken

Geen idee

Marcus Zillgitt

Alles Super schneller Versand bin voll zufrieden.

Sehr gute Auswahl

janssen

Snle en mailen snel terug met advies.

Sterke punten / Stärken

duidelijk groot aanbod onderdelen.

nee

Duidelijke website, snelle verzending

Wanomar

Super schnell super Preis

Sterke punten / Stärken

Liefergeschwindigkeit, andere Services haben wir nicht in Anspruch genommen.

Doreth Prikken

Goed maar belachelijke verzendkosten

Snel verstuurd

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Doreth,
Hoi Doreth,
Met gratis verzending vanaf €59 en anders verzending vanaf €4,95, zijn we goedkoper dan vrijwel al onze concurrenten! Wanneer je een goedkoop artikel koopt, lijken de verzendkosten naar verhouding hoog, maar Jammer genoeg betalen wij geen lagere prijs voor een pakketzending, als de inhoud ervan goedkoop is. Wij blijven natuurlijk ons best doen om de verzendkosten voor iedereen zo laag mogelijk te houden!
Fijne dag,
Streetsurfshop

Gert Wildekamp

Mooie producten en goed advies

Vriendelijkheid en productkennis

Nvt