Sition

Bart Santos

Zonder enige voorkennis van Magento heb ik een halve dag met Michel gezeten. Op een heldere en zeer prettige manier samen door de basiselementen van Magento gelopen. Michel heeft zeer veel kennis... Zonder enige voorkennis van Magento heb ik een halve dag met Michel gezeten. Op een heldere en zeer prettige manier samen door de basiselementen van Magento gelopen. Michel heeft zeer veel kennis van Magento, voor basiskennis maar ook voor het verbrede van je huidige Magento kennis zou ik Michel hiervoor zeker aanraden!

Mieke Deelen

Michel is een deskundige trainer met enorm veel ervaring van Magento. Ik heb gekozen voor een 1 op 1 cursus op locatie wat erg prettig werkte. Helaas heb ik na de cursus moeten constateren dat... Michel is een deskundige trainer met enorm veel ervaring van Magento. Ik heb gekozen voor een 1 op 1 cursus op locatie wat erg prettig werkte. Helaas heb ik na de cursus moeten constateren dat Magento op dit moment niets voor mij is maar dit lag absoluut niet aan de deskundigheid van de trainer.

Levi Boon

Een interessante interactieve cursus, waar ik een aantal dingen heb bijgeleerd.
Een interessante interactieve cursus, waar ik een aantal dingen heb bijgeleerd.
De trainer Michel heeft alles duidelijk uitgelegd en is erg flexibel, wanneer je een aansluitende vraag hebt over je eigen webshop.

Ps. De locatie was ook goed aan te rijden.

Joyce Schutte

Duidelijke cursus met goede presentatie en een duidelijke uitleg aan de hand van een demo webshop. Daarnaast is er voldoende ruimte om praktijkgerichte vragen te stellen en daarop duidelijke... Duidelijke cursus met goede presentatie en een duidelijke uitleg aan de hand van een demo webshop. Daarnaast is er voldoende ruimte om praktijkgerichte vragen te stellen en daarop duidelijke antwoorden te krijgen. Voordeel is dat de cursus plaats vind in een kleine groep

Peter Nooijen

Geen haastwerk, Michel nam de tijd om alles uit te leggen. Verder wordt de inhoud van de training direct aangepast naar het niveau. Waardoor de cursus altijd perfect aansluit bij je ervaringen.

Tom Ketels

De verhouding tussen theorie en praktijk was erg goed. Alle mogelijkheden van Magento werden duidelijk aangegeven en er was voldoende ruimte om vragen te stellen. De training was goed te volgen... De verhouding tussen theorie en praktijk was erg goed. Alle mogelijkheden van Magento werden duidelijk aangegeven en er was voldoende ruimte om vragen te stellen. De training was goed te volgen ondanks het feit dat de deelnemers weinig tot geen ervaring hadden met het CMS.

Vivian Kuijpers

Voor de basis training was de inhoud helemaal prima, tempo ook goed te doen. De trainer was duidelijk en gaf aanverwante tips & tricks. Genoeg ruimte om je vragen te stellen. Ik heb veel geleerd... Voor de basis training was de inhoud helemaal prima, tempo ook goed te doen. De trainer was duidelijk en gaf aanverwante tips & tricks. Genoeg ruimte om je vragen te stellen. Ik heb veel geleerd en kan nu aan de slag :-)

Vonk

Goede uitleg van Michel over alle mogelijke aspecten van Magento die ik graag wilde weten. Omdat het om een 1-op-1 training ging was hier ook alle ruimte voor. Daarnaast dacht Michel ook actief mee... Goede uitleg van Michel over alle mogelijke aspecten van Magento die ik graag wilde weten. Omdat het om een 1-op-1 training ging was hier ook alle ruimte voor. Daarnaast dacht Michel ook actief mee met onze situatie, prettig om over bepaalde issues te kunnen sparren.

Stapelbroek

Het was een leerzame dag. Niet gedacht dat er zoveel mogelijkheden zijn. Alles werd duidelijk uit gelegd. De vragen werden goed behandelt. Wel erg veel info. De moeite echt waard.

Lennart Brand

De training die Michel geeft kan ik beoordelen als prima training. Het totaal aan informatie is erg veel voor één dag, maar dit komt ook door de vele mogelijkheden van Magento. De uitleg is helder,... De training die Michel geeft kan ik beoordelen als prima training. Het totaal aan informatie is erg veel voor één dag, maar dit komt ook door de vele mogelijkheden van Magento. De uitleg is helder, goede life test omgeving om direct zelf te ervaren hoe het werkt.