Yvonne

Ik heb deze training gevolgd om een goede omschrijving te geven van het rapport wat ik wil zien in Power BI en te kunnen bepalen wat Power BI allemaal kan. En ook een goede communicatie met de... Ik heb deze training gevolgd om een goede omschrijving te geven van het rapport wat ik wil zien in Power BI en te kunnen bepalen wat Power BI allemaal kan. En ook een goede communicatie met de collega die bij ons rapporten maakt te realiseren. Ik heb voor deze training van SignOn gekozen o.a. omdat ik nog een jaar ondersteuning achteraf krijg voor vragen. De training werd met humor gebracht, het is zeker geen saaie knoppentraining. Ik beveel deze training aan.

Huig de Jong

Ik heb deze training gevolgd om de Basis principes van Power BI te leren. Data opschonen in de juiste volgorde en ik heb veel tips gehad hoe een dashboard te bouwen. Freddy de trainer had een heel... Ik heb deze training gevolgd om de Basis principes van Power BI te leren. Data opschonen in de juiste volgorde en ik heb veel tips gehad hoe een dashboard te bouwen. Freddy de trainer had een heel goed tempo, goed niveau en veel verstand van zaken. Ik beveel deze training aan.

Queenie Lee

Ik heb deze training gevolgd om kennis te maken met Power BI en voor het verwerken en visualiseren van data. De trainer Jeroen was tijdens de training behulpzaam en heeft onze vragen goed... Ik heb deze training gevolgd om kennis te maken met Power BI en voor het verwerken en visualiseren van data. De trainer Jeroen was tijdens de training behulpzaam en heeft onze vragen goed beantwoord. Ik beveel deze training aan.

Mieke van Alphen

Mijn leerdoel voor deze training was om mij voor te bereiden op het PL-300 examen en het verbeteren van de data modeleringen van de bestaande datasets. Bart is een goede trainer, theorie werd... Mijn leerdoel voor deze training was om mij voor te bereiden op het PL-300 examen en het verbeteren van de data modeleringen van de bestaande datasets. Bart is een goede trainer, theorie werd afgewisseld met oefeningen in de praktijk. Ik beveel deze training aan.

Mijn leerdoel was een betere basis begrip te krijgen van Excel. Wat gebruik ik wanneer ? Hoe werken de basis formules ? SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht. De trainster Dianne heeft veel kennis... Mijn leerdoel was een betere basis begrip te krijgen van Excel. Wat gebruik ik wanneer ? Hoe werken de basis formules ? SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht. De trainster Dianne heeft veel kennis en weet het op een leuke manier over te brengen, waardoor je je aandacht erbij hebt. Ik beveel deze training aan!

Peter A

Ik heb onlangs deelgenomen aan de Power BI Advanced cursus en het was een uitzonderlijke ervaring! Als iemand die al bekend was met de basis van Power BI, heeft deze cursus mijn vaardigheden naar... Ik heb onlangs deelgenomen aan de Power BI Advanced cursus en het was een uitzonderlijke ervaring! Als iemand die al bekend was met de basis van Power BI, heeft deze cursus mijn vaardigheden naar een hoger niveau getild. De instructeurs waren zeer deskundig en benaderbaar, en ze zorgden ervoor dat alle concepten duidelijk en begrijpelijk waren.

Anja

Ik wilde met deze training beter inzicht krijgen in de vele mogelijkheden die Excel biedt. Waar sta ik, weet ik al iets of ben ik inderdaad een leek op dit gebied? Ik heb geleerd dat ik een stuk... Ik wilde met deze training beter inzicht krijgen in de vele mogelijkheden die Excel biedt. Waar sta ik, weet ik al iets of ben ik inderdaad een leek op dit gebied? Ik heb geleerd dat ik een stuk efficiënter kan werken als ik weet hoe en wat er allemaal mogelijk is met Excel. En hierbij helpt het mijn gebrek aan tijd op te lossen. Tevens krijg ik nu beter inzicht in werkvoorraad en kan beter sturen binnen mijn team. Bij online zoeken naar gepaste cursussen viel mijn oog op deze site en ik vond het prettig dat de cursus online mogelijk was. Trainer Diane is super enthousiast en neemt me hierin mee. Hartelijk dank voor deze leerzame dag, die om is gevlogen!

Ik heb deze training gekozen omdat ik de mogelijkheden van PowerBI verder wilde leren. Trainer Freddy heeft ontzettend veel kennis en legt alles goed uit. Mijn keuze voor deze training is gebaseerd... Ik heb deze training gekozen omdat ik de mogelijkheden van PowerBI verder wilde leren. Trainer Freddy heeft ontzettend veel kennis en legt alles goed uit. Mijn keuze voor deze training is gebaseerd op reviews en het is 100% waargemaakt.

Johan Gerritsen

Mijn doel voor deze training is het leren omgaan met Power BI. Ik kan ermee aan de slag om interne rapportages te bouwen. Vanwege de goede reviews is mijn keuze op SignOn als opleider gevallen en... Mijn doel voor deze training is het leren omgaan met Power BI. Ik kan ermee aan de slag om interne rapportages te bouwen. Vanwege de goede reviews is mijn keuze op SignOn als opleider gevallen en dit hebben ze ook waargemaakt.

Sander Schuite

Mijn leerdoel was bekend raken met de mogelijkheden van power bi. De training stelt mij in staat om formules in power bi te maken. Ik heb gekozen voor SignOn door goede reviews van collega's en op... Mijn leerdoel was bekend raken met de mogelijkheden van power bi. De training stelt mij in staat om formules in power bi te maken. Ik heb gekozen voor SignOn door goede reviews van collega's en op internet icm de gunstige locatie (dichtbij treinstation). Trainer Freddy heeft mij gebracht wat ik zocht!