Marcel

Super snel zeer goede produkten!

Morgan

Zeer snelle levering en prachtige producten, aanrader als je je met plezier wil scheren.

Frank

Sinds ik begonnen ben met het scheren met een double edge mes bestel ik mijn scheerproducten bij de scheersalon. Na een goed advies van Jeroen scheer ik reeds jaren lekker glad. Zij hebben een ruim... Sinds ik begonnen ben met het scheren met een double edge mes bestel ik mijn scheerproducten bij de scheersalon. Na een goed advies van Jeroen scheer ik reeds jaren lekker glad. Zij hebben een ruim assortiment geweldige scheerproducten. Dat maakt het soms wel lastig om te kiezen. ;) Levering is altijd netjes verpakt.

Uitgebreid assortiment met top producten in allerlei prijsklassen

G.G. van Waard

Professioneel. Naast de “verleidingen” met prachtige producten om
Professioneel. Naast de “verleidingen” met prachtige producten om
nat te scheren, blijf ik een notoire droogscheerder. Recentelijk besteld Antica Barberia ( Pre Shave Cream). GEWELDIG product. Hoop voor droogscheerders. Scheren is weer een feestje.

Prima website. Duidelijke informatie.

Leon

Prima eerste ervaring. Spullen keurig ingepakt en op tijd geleverd.

Overzichtelijke website met uitstekende filter-mogelijkheden om snel naar het gezochte product te komen.

W van Zanten

Zeer snelle levering van kwalitatief erg goede producten.

Snelle levering en goede sortering en kwaliteit

Bierens

Snelle levering, netjes verpakt

Overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen en goede informatie

Wim

Altijd fijne service en goed advies

Duidelijk

Op[ de Coul

Het is een groot genoegen om bij Scheersalon te bestellen

grote keuze PRORASO producten